۹ مدل از انواع پرده اداری؛ بخشیدن روحی تازه به فضای کار

معرفی انواع پرده اداری

فهرست مطالب

حدود ۸-۱۲ ساعت از شبانه‌روز را در محیط کار سپری می‌کنیم؛ بنابراین، بهتر است با کمک عناصر محیطی، روح بیشتری به دفتر کار خود ببخشیم. انتخاب انواع پرده اداری بخشی از فرایند زیباسازی محیط کار شماست و ازقضا، طرفداران خاص خود را دارد! اینکه بتوانید در کنار زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی، ایده‌هایی در مورد پرده برای اتاق اداری‌تان داشته باشید، از ذوق و هنرتان برای افزایش بازدهی در ساعات کار خبر می‌دهد. در مقاله امروز آسام به معرفی انواع پرده اتاق اداری می‌پردازیم و در مورد مهم‌ترین ویژگی‌های پرده برای پنجره در ادارات توضیحات مفصلی ارائه خواهیم داد.

دلیل اهمیت پرده برای اتاق اداری چیست؟

دلیل اهمیت پرده برای اتاق اداری

شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد ولی حتی با دقت در انتخاب بهترین پرده برای اتاق یا محیط کار، می‌توان بازدهی بسیار بالایی در ساعات انجام‌وظیفه داشت. آویختن پرده‌ای که در کنار زیبایی و نمای دلخواه، کاربردهای تعیین‌کننده‌ای مانند کنترل نور، تنظیم دمای اتاق و حفظ حریم شخصی را داشته باشد، به معنای واقعی کلمه هم نشان‌دهنده هوشمندی شما یا مدیران در افزایش بهره‌وری نیروی کار است و هم از حسن سلیقه شما در هرچه زیباتر کردن فضا خبر می‌دهد.

انواع پرده برای اتاق اداری کدام‌اند؟

درست است که می‌توانید با دست باز یکی از انواع پرده را برای یک چنین محیط رسمی و خاصی انتخاب کنید. ولی در نظر داشته باشید که تعریف شما از پرده برای محیط کار تا حدود زیادی تحت تأثیر نوع چیدمان و دکوراسیون دفتر کار قرار دارد. البته صرف‌نظر از اینکه بخواهید برای یک فضای تیمی خودمانی تصمیم بگیرید، این توضیحات مناسب هستند.

با این اوصاف تصمیم داریم ۵ نوع از انواع پرده اداری را در ادامه معرفی کنیم:

پرده اداری عمودی

پرده اداری عمودی را عموماً به اسم پرده لورد راپ (lord rape) هم می‌شناسند. در این نوع پرده اسلایدها به‌صورت عمودی آماده و نصب می‌شوند. پیاده‌سازی پارچه‌ها که ظاهر تیغه مانندی دارند، به تنظیم نور فضا کمک قابل توجهی میکنند.

اگر محیط یا دفتر کار شما پنجره‌های بزرگی دارد، پرده‌های عمودی به‌خوبی جوابگوی نیاز فضای شما هستند. همچنین ناگفته نماند که می‌توانید با سفارش تصویر دلخواه برای چاپ روی پرده، آن را با سایر اجزای دکوراسیون داخلی خود هماهنگ کنید.

پرده اداری کرکره‌ای چوبی

پرده اداری کرکره‌ای چوبی

روحیه کلاسیک پسندی برای انتخاب انواع پرده اداری دارید؟ قطعاً پرده‌های کرکره چوبی با تنوع طرح و رنگ چشم‌نوازی که دارند، دست شما را برای انتخاب از میان پارچه پرده‌ای کلاسیک باز می‌گذارند. شما می‌توانید از بین انواع طرح‌ با رگه‌های چوب مصنوعی یا طبیعی که برای پرده کرکره اداری وجود دارد، روح محیط یا دفتر کارتان را زنده‌تر کنید.

استفاده از چوب بامبو در پرده کرکره چوبی یکی از اتفاقات جذابی است که بر تعداد طرفداران این نوع پرده افزوده. بافت زیبا و خاص چوب بامبو در کنار مقاومت بالای آن باعث می‌شود تا برای خرید پارچه پرده‌ای، بهترین مدل را انتخاب کنید.

انواع پرده اداری کرکره فلزی

پرده اداری کرکره فلزی (آلومینیومی) در چهار قطر ۱۶، ۲۵، ۳۵ و ۵۰ میلی‌متری عرضه می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید به‌تناسب نیاز و بودجه‌بندی‌تان، یکی از این اندازه‌ها را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال اگر قصد اجرای پرده پارتیشن اداری را داشته باشید، پرده کرکره فلزی به‌خوبی جوابگوی طرح و ایده شما برای پارتیشن‌بندی اتاق مدیریت، کنفرانس، سرپرستی، کارشناسی و همچنین پارتیشن‌های عمومی در فضای اداری خواهد بود.

توجه داشته باشید که پرده‌های کرکره فلزی قابلیت سازگاری بالایی با ظاهر رسمی و مدرن فضای اداری دارند. بنابراین، به‌عنوان یکی از انواع پرده اداری جدید، به‌خوبی نقش خود را ایفا خواهد کرد. با وجود تیغه‌های آلومینیومی پرده، می‌توانید مطمئن باشید که محصول، ماندگاری بالایی دارد. از طرفی، با توجه به تنوع رنگ تیغه‌ها، همخوانی کاملاً جذابی با دکوراسیون داخلی شما خواهد داشت.

پرده زبرا اداری

پرده اداری زبرا یکی از منحصربه‌فردترین انواع پرده اداری پارچه‌ای است. در این پرده اداری شیک، دو ردیف متفاوت از پارچه استفاده می‌شود و بدین ترتیب، شما به‌راحتی می‌توانید برای تنظیم نور فضای کار خود، یکی از اسلایدها را باز یا بسته کنید.

اگر دفتر یا محیط کاری شما، ابعاد بزرگی دارد، با نصب این پرده اداری جدید، در کنار جلوه ظاهری دل‌نشین، می‌توانید از هنر تنظیم نور آن در هر زمانی که نیاز دارید، لذت ببرید. همچنین باید اضافه کنیم که پرده اداری زبرا انتخابی ساده و کاربردی برای فضاهای مشابه است. برای آشنایی بیشتر با پارچه پرده‌ای زبرا می‌توانید مقاله معرفی آن را مطالعه کنید.

پرده ورتیلاین

پرده ورتیلاین شباهت زیادی به پرده زبرا دارد و به‌عنوان پرده اداری زبرا عمودی هم شناخته می‌شود. پرده ورتیلاین گزینه مناسبی برای آموزشگاه‌ها و سایر فضاهای مشابه است. اگر به سیستم انواع پرده اداری کنار رو علاقه دارید، این نوع پرده را پیشنهاد می‌دهیم.

پرده اداری شید رول

پرده اداری شید بهترین انتخاب برای پنجره‌های وسیع است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نصب چنین پرده‌ای، خلق یک صفحه خیره‌کننده در قاب پنجره است که به دلیل یکدستی دل‌فریبی که ایجاد می‌کند، تصویر جذابی در کنار سایر اجزای دکوراسیون به شما می‌دهد. باید اضافه کنیم که می‌توانید با سفارش تصویر دلخواه خود، بر لطف و جذابیت پرده اداری شید بیفزایید.

پرده دابل شید

پرده دابل شید یکی از انواع پرده اداری جدید است که این روزها محبوبیت بیشتری هم پیدا کرده. این نوع پرده اداری شید با دو لایه پرده شید طراحی شده است؛ لایه اول یک پرده شید معمولی و دومی یک لایه شفاف توری یا حریر است. شما می‌توانید هرزمان که نیاز داشته باشید یکی از لایه‌ها را با سیستم جداگانه‌ای از لایه رویی یا زیرین، جدا کنید. پرده دابل شید بهترین انتخاب برای تنظیم نور فضای کار و برای محیط‌های کاری هنری بسیار مناسب است.

پرده پانچ اداری

پرده پانچ اداری

پرده پانچی اداری به دلیل دربرداشتن ویژگی‌های مهمی چون قابلیت تنظیم نور، تنوع رنگ بسیار بالا و هماهنگ شدن با دکوراسیون داخلی در فهرست مناسب‌ترین انواع پرده اداری قرار دارد. ظاهر ساده، شیک و مینیمال پرده پانچ اداری باعث می‌شود تا بسیاری از فضاهای رسمی و غیررسمی مخصوص کار یا فعالیت‌های مشابه، این پرده را انتخاب کنند. ویژگی‌های کامل پارچه پرده‌ای پانچی را در این مقاله بخوانید.

پرده پلیسه‌ اداری

پرده پلیسه اداری ترکیبی از پرده‌های کلاسیک و مینیمال است. با انتخاب این نوع پرده اداری پارچه‌ای، از تنوع رنگ‌های گرم برای ایجاد یک فضای کاری حرفه‌ای لذت خواهید برد. شما  می‌توانید پارچه‌های مناسب برای پرده پلیسه، انواع پرده و تمامی مشخصات مورد نیاز دیگر را در مقاله مختص پرده پلیسه مطالعه کنید.

نکات مهم پیش از انتخاب انواع پرده اداری

هرچه نکات مهم پیش از خرید را در نظر داشته باشید، رضایت شما ازآنچه انتخاب می‌کنید بیشتر خواهد بود. در ادامه این نکات مهم را توضیح می‌دهیم.

  • کنترل نور- با توجه به ماهیت فضاهای کاری و رسمی، عنصر نور بیش از هر فضای دیگری اهمیت دارد. بنابراین، پرده‌ای را انتخاب کنید که با تنظیم نور کافی، در افزایش بازدهی و کاهش خستگی شما تأثیرگذار باشد.
  • حریم خصوصی و کنترل مشاهده- چه بخواهید پرده پارتیشن اداری را انتخاب کنید و چه برای پنجره‌های بزرگ فکرهایی داشته باشید، حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. همچنین مدیران و ناظران شرکت‌ها می‌توانند با انتخاب انواع پرده اداری، قدرت مشاهده و کنترل دید بهتری روی کارکنان خود داشته باشند.
  • امکان اتوماسیون برای افزایش سرعت و راحتی- استفاده آسان و سریع برای همه بخش‌های زندگی لازم است. پرده هم از این موضوع مستثنا نیست. محصولی را انتخاب کنید که سیستم باز و بسته شدن آن راحت و سریع باشد.
  • بهره‌وری انرژی- با توجه به اهمیت کاهش هزینه در شرکت‌ها، انتخاب یک پرده مناسب برای بهینه‌سازی انرژی، می‌تواند بهترین کار باشد.

چه فاکتورهایی روی قیمت پرده اداری تأثیرگذار هستند؟

برای تعیین قیمت انواع پرده اداری، لازم است فاکتورهایی مانند نوع پرده، ابعاد پنجره، بودجه و نوع دکوراسیون را در نظر داشته باشید. کارشناسان ما در شرکت هنر و تجارت آسام در تلاش هستند تا با ارائه بهترین مشاوره خرید، مناسب‌ترین محصول را به مشتریان سخت سلیقه خود تقدیم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

خرید محصولات