پارچه مبلی نانو چیست و چرا محبوبیت زیادی دارد؟

پارچه مبلی نانو چیست

فهرست مطالب

نفوذ هوشمندانه فناوری نانو در تمامی جنبه‌های زندگی، پیامی جز آسایش و سرعت بخشیدن به ریتم زندگی ندارد. شما حتی می‌توانید این فناوری را در مبلمان منزل خود نیز استفاده کنید؛ مثلاً با انتخاب پارچه مبلی نانو، دغدغه رسیدگی مداوم به پارچه رومبلی یا خرابی زودهنگام آن را به فراموشی بسپارید. در مقاله امروز آسام به نکات خواندنی و مفیدی در مورد پارچه رومبلی نانو می‌پردازیم. بنابراین، اگر تصمیم دارید با این انقلاب جذاب در دکوراسیون داخلی همگام شوید، خواندن این مقاله را حتماً توصیه می‌کنیم. همچنین به نکات مهمی همچون مزایا و معایب این نوع پارچه رومبلی و قیمت فعلی آن در بازار عرضه محصول خواهیم پرداخت.

پارچه مبلی نانو چیست؟

از پارچه‌های نانو به‌عنوان بهترین نوع پارچه یاد می‌کنند. این نوع پارچه در همه شرایط محیطی مقاومت بسیار بالایی دارد و به‌راحتی قابل‌استفاده است. مثلاً اگر خانواده پرجمعیتی دارید که مدام از مبل استفاده می‌کنید یا به فکر استفاده از مبلمان مناسب برای فضاهای عمومی پر رفت‌وآمد مانند سالن تشریفات هتل هستید، این نوع پارچه قطعا بهترین انتخاب است. بنابراین، تکنولوژی نانو این محصول را به یکی از گزینه‌های جذاب به عنوان پارچه مبلی هتلی نیز تبدیل کرده است.

همچنین با توجه به افزایش اهمیت کیفیت پارچه مبلی در دکوراسیون داخلی، ویژگی ضدآب بودن به یکی از آیتم‌های تعیین‌کننده در افزایش محبوبیت محصول می‌انجامد. بنابراین، پارچه مبلی نانو موفق شده است با دربرداشتن پررنگ‌ترین مزایا برای روکش مبل، گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید.

ناگفته نماند که هنوز پارچه مبلی از نانوی خالص وارد بازار عرضه نشده است. بنابراین دقت کنید که هر پارچه‌ای با تراکم بالا، پارچه رومبلی نانو نیست!

استفاده از پارچه رومبلی نانو چه مزایا و معایبی دارد؟

طبعاً با خرید هر محصولی شما انتظار دارید مزایا و معایب آن را هم بدانید. این موضوع در مورد مزایا و معایب پارچه مبلی نانو پررنگ‌تر می‌شود. چون استفاده شما از این محصول زیاد است و عنصر راحتی، مراقبت آسان و هارمونی مناسب با دکوراسیون داخلی در آن باید پررنگ‌تر باشد.

مزایای پارچه نانو

شش مورد از مزایای برجسته این نوع پارچه رومبلی را در ادامه توضیح خواهیم داد:

 آب به داخل بافت پارچه نفوذ نمی‌کند

عدم نفوذ آب به داخل پارچه نانو

همان‌طور که بالاتر هم اشاره شد، پارچه رومبلی با فناوری نانو ضد آب است. این پارچه به دلیل پوشیدگی کامل منفذهای پارچه، مانع نفوذ مایع به داخل بافت پارچه می‌شود و در موارد مرغوب‌تر، هرگز امکان نفوذ مایع را به داخل بافت پارچه نمی‌دهد.

پارچه مبلی نانو لک نمی‌شود

با خرید پارچه‌های مبلی نانو مطمئن هستید که حتی در صورت نفوذ حداقلی مایع به داخل بافت پارچه، خطر لک پذیری در کمین سلامت پارچه مبلی نانو نیست.

 شست‌وشوی راحت

با توجه به افزایش دغدغه و گرفتاری‌های افراد در زندگی امروز، طبیعی است که از لوازم زندگی انتظار دردسرآفرین بودن نداشته باشید. نیاز مداوم و مرتب به شست‌وشو یکی از این دغدغه‌هاست که با خرید پارچه رومبلی نانو دیگر با آن خداحافظی خواهید کرد.

باید اضافه کنیم که این ویژگی در بلندمدت جواب نمی‌دهد و مبلمان شما طبعاً پس از مدتی طولانی نیاز به شست‌وشو و نگهداری دارد. از طرفی شست‌وشوی پارچه رومبلی تأثیری در کیفیت آن نخواهد داشت.

برای عده‌ای جای سؤال است که آیا این ویژگی زمانی که چسب روی مبل بریزد هم جواب می‌دهد؟ خیر. توصیه می‌کنیم فوراً برای برداشتن چسب اقدام کنید و ظاهر مبلمان خود را از خطر وجود لکه (های) بدخیم نجات بدهید.

پارچه رومبلی ضد چروک

احتمالاً این آیتم برای عده‌ای اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل، کارشناسان ما در مجموعه آسام آرت، انتخاب پارچه مبلی نانو را پیشنهاد می‌دهند. در صورت چروک شدن پارچه، به‌راحتی به حالت اولیه خود برمی‌گردد.

 ثابت ماندن رنگ

همان‌طور که توضیح دادیم، بافت این نوع پارچه با مواد نانو پوشانده شده است که این ویژگی باعث افزایش چند برابر مقاومت آن در شرایط متفاوت می‌شود. درنتیجه احتمال از دست دادن رنگ به کمترین میزان خود می‌رسد. مواد نانو به‌صورت غیرمستقیم روی ثبات رنگ پارچه تأثیر می‌گذارند و درنتیجه فرسایش ناشی از گذر زمان، قرار گرفتن در معرض نور طبیعی یا مصنوعی یا در زمان شست‌و‌شو، کیفیت رنگ پارچه پایین نمی‌آید.

 داشتن کیفیت عالی

کیفت عالی پارچه های نانو برای مبلمان

وقتی صحبت از کیفیت بسیار بالا می‌شود، پارچه مبلی نانو درواقع مجموعه‌ای از ویژگی‌های مثبت بالا را دربر می‌گیرد. توجه داشته باشید که پارچه‌های رومبلی با مواد نانو:

  • بدون حساسیت و بو هستند.
  • در برابر ضربه و برخورد اجسام تیز مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • لطافت چشمگیری دارند و پس از نشستن روی پارچه مبلی نانو احساس خوشایندی خواهید داشت.
  • ضد حریق هستند و باعث جلوگیری از وقوع سوختگی می‌شوند.
  • محصول آنتی باکتریال هستند و خاصیت خودتمیزشوندگی دارند.

معایب پارچه نانو

به خاطر داشته باشید که پارچه رومبلی نانو ازجمله فناوری‌های نوینی است که هنوز توسعه چندانی پیدا نکرده. بنابراین ما اطلاعات زیادی در مورد نکات بهداشتی و ایمنی موردنیاز در زمان استفاده از محصولات نانو نداریم.

دومین عیب پارچه مبلی نانو تأثیر زیاد این مواد بر سلامت محیط‌زیست است. همچنین فرایند بافت پیچیده آن باعث می‌شود تا این محصول با قیمت بیشتری به بازار عرضه شود.

مبلمان مناسب برای پارچه مبلی نانو کدام است؟

مبلمان مناسب برای پارچه مبلی نانو

با توجه به ویژگی‌های مثبتی که پارچه مبلی نوع نانو دارد، شما می‌توانید برای انواع مبل‌های راحتی و سایر سبک‌های مبلمان آن را در نظر بگیرید.

فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت پارچه مبلی نانو

قیمت پارچه مبلی نانو با توجه به در نظر گرفتن فاکتورهای زیر، تعیین خواهد شد:

  • کیفیت پارچه مبلی نانو
  • عرض پارچه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • طرح پارچه نانو
  • تولید داخلی یا خارجی
  • برند تولیدکننده پارچه مبلی نانو

البته در نظر داشته باشید که به‌کارگیری فناوری نانو به‌تنهایی تأثیر چشمگیری بر افزایش قیمت محصول دارد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت پارچه مبلی نانو، با کارشناسان ما در شرکت هنر و تجارت آسام تماس بگیرید. با دریافت مشاوره پیش از خرید، ازآنچه برای مبلمان خود انتخاب می‌کنید، خشنود خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات