همه آنچه برای خرید بهترین کاغذ دیواری اتاق کار لازم است بدانید!

خرید کاغذ دیواری اتاق کار

فهرست مطالب

محیط کار مخصوصاً دفتر کار یکی از مراکز ثقل زندگی هر فرد شاغلی به شمار می‌رود. این بخش با هر متراژی که دارد می‌تواند به‌اندازه کافی با یک دکوراسیون و چیدمان هنرمندانه و زیبا، جلوه بصری ویژه‌ای ایجاد کند. طرفداران کاغذ دیواری عموماً مایل هستند همه یا بخشی از دفتر کار یا دیوارهای محیط اداری را با این نوع دیوارپوش تزئین کنند. با این اوصاف انتخاب یک کاغذ دیواری اداری مناسب قطعاً ازجمله دغدغه‌های افراد زیباپسند به شمار می‌رود. در مقاله امروز آسام، قصد داریم به فاکتورهای انتخاب کاغذ دیواری دفتر کار بپردازیم و نکاتی مفید و خواندنی را در اختیار شما قرار بدهیم.

بایدها و نبایدهای مهم در انتخاب کاغذ دیواری اداری

با توجه به اینکه فرایند انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق کار با انتخاب کاغذ دیواری با سایر بخش‌های یک ساختمان متفاوت است، بهتر دانستیم به نکات تعیین‌کننده پیش از خرید محصول موردنظر بپردازیم:

  • حفظ تمرکز فضا- به سراغ طرح‌هایی بروید که تأثیر منفی روی تمرکز شما نداشته باشند. رنگ‌های آرامش‌بخش با خطوط مستقیم و سطوح تمیز را برای اتاق کار یا محیط اداری پیشنهاد می‌دهیم.
  • کاهش استرس- انتخاب یک دیوارپوش کاغذی که از فشار کاری روزانه‌تان بکاهد بسیار تأثیرگذار است. بنابراین کارشناسان ما در مجموعه آسام توصیه می‌کنند به کاغذ دیواری با پس‌زمینه‌های شلوغ فکر نکنید. چراکه روی عدم تمرکز شما در زمان کار تأثیرگذار هستند. انتخاب رنگ‌های سبز یا آبی روشن و همچنین رنگ‌های گرم با بافت متراکم بهترین گزینه است.
  • افزایش انرژی محیط- انتخاب رنگ‌های روشن با طرح‌های هندسی را جدی بگیرید! این گزینه‌ها در بهبود تمرکز و فعالیت ذهنی و همچنین نوآوری در زمان کار بسیار تأثیرگذار هستند.
  • حفظ هارمونی- فراموش نکنید که حفظ تعادل در فاکتورهای زیبایی یک عنصر تأثیرگذار در فضاسازی هرچه بهتر محیط یا دفتر کار شماست. دقت کنید که بین طرح، بافت و رنگ کاغذ دیواری هارمونی کافی برقرار باشد.
  • روح خلاق خود را بیدار کنید- فراموش نکنید که نوآوری در انتخاب کاغذ دیواری اداری مهم است. برای نمونه اگر مهندس هستید یا در حوزه فناوری کار می‌کنید، انتخاب رنگ درخشان می‌تواند گزینه مطلوبی برای کاغذ دیواری دفتر کار شما باشد. همچنین از انتخاب رنگ‌های خنثی برای استقبال از مدرنیسم و ایده‌های نوآورانه غافل نمانید!
  • شخصیت خود را به تصویر بکشید- شاید برایتان جالب باشد بدانید که بخشی از شخصیت و درون شما با دقت به طرح کاغذ دیواری دفتر کار به تصویر کشیده می‌شود. بنابراین اگر یک کاغذ دیواری با طرح ساده انتخاب کنید که از نزدیک کمی پیچیده به نظر برسد، به‌راحتی می‌توانید هوش تجاری‌تان را به رخ بکشید. انتخاب طرح مشبک طلایی را در فهرست دیوارپوش کاغذی موردنظر خود قرار بدهید.
  • کیفیت از دست نرود!- بله انتخاب یک کاغذ دیواری باکیفیت و مشخصاً از برند معروف درنهایت نه‌تنها به افزایش ماندگاری محصول انتخابی‌تان ختم می‌شود بلکه لبخند رضایت را بر لبان شما می‌نشاند. شرکت هنر و تجارت آسام با در اختیار داشتن گنجینه ارزنده‌ای از بهترین طرح‌های کاغذ دیواری از برندهای آلمانی و ایتالیایی در این مسیر همراه شما خواهد بود.

مناسب‌ترین طرح کاغذ دیواری برای دفتر کار کدام‌اند؟

در ادامه قصد داریم به معرفی طرح‌های ترند کاغذ دیواری مناسب برای دفتر کار بپردازیم. با دقت به مجموعه انتخاب‌شده می‌توانید به‌راحتی فضای کاری مطلوبی را برای خود خلق کنید:

طرح با الگوهای هندسی

بازار تقاضای طرح‌های هندسی برای کاغذ دیواری گرم‌تر از قبل شده است. الگوهای هندسی نه‌تنها فضای مدرنی به دفتر کارتان می‌بخشند بلکه با خلق پیچیدگی‌های بصری جذاب، تأثیر قابل‌توجهی بر فضای کاری‌تان می‌گذارند.

طرح با الهام از طبیعت

با توجه به توصیه طراحان داخلی برای انتخاب عناصر طبیعی، شما می‌توانید با انتخاب کاغذ دیواری اداری دارای عناصر طبیعی یا تصاویر حیوانات، فضای منحصربه‌فردی را برای ساعات کاری خود خلق کنید. این طرح‌ها با القای حس آرامش به کاهش استرس و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.

طرح با الگوهای انتزاعی

نصب کاغذ دیواری دفتر کار با الگوهای انتزاعی به افزایش حس و حال هنری محیط کمک می‌کند. کارشناسان ما در آسام توصیه می‌کنند الگوهای انتزاعی را برای دفتر کارتان در نظر بگیرید تا علاوه بر افزایش انرژی محیط، به تقویت حس نوآوری کمک کنند.

طرح‌های رنگارنگ

اگرچه انتخاب رنگ‌های تند با طرح‌های شلوغ گزینه مناسبی برای محیط اداری نیست، ولی می‌توانید با کمی محافظه‌کاری، بخشی از دیوارهای دفتر کارتان را به این طرح دیوارپوش کاغذی اختصاص بدهید. برای شروع به سراغ رنگ‌های روشن زنده‌تر بروید که سایه‌های تیره‌تر مانند سرمه‌ای یا سبز زمردی را در دل خود جای داده باشند.

طرح‌های بافت‌دار

طرح‌های بافت‌دار اگرچه قیمت بالاتری دارند ولی با انتخاب این طرح‌ها به مهمانی شکوه و زیبایی دوچندانی در محیط کارتان دعوت خواهید شد.

طرح‌های راه‌راه

از بین انواع طرح‌های راه‌راه، می‌توانید راه‌راه عمودی از بالا به پایین را انتخاب کنید. این ترفند به بلندتر نشان دادن ارتفاع دیوار و درنتیجه بهبود فضای کاری‌تان کمک قابل‌توجهی می‌کند.

چه رنگ‌هایی برای پوستر دیواری اداری مناسب هستند؟

احتمالاً با رسیدن به این قسمت مقاله کاغذ دیواری اداری متعجب می‌شوید که چرا رنگ در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق کار مهم است. جواب پیچیده‌ای وجود ندارد! فضای کاری با سایر فضاهای اختصاصی در ساختمان یا خانه تفاوت دارد. اصل اول در چیدمان و دکوراسیون داخلی این محیط، کمک به حفظ تمرکز و القای حس آرامش است.

با این اوصاف پیشنهاد می‌دهیم به سراغ رنگ‌هایی بروید که در عین سادگی، باعث بی‌حالی و کسالت ذهنی شما نشوند. برای نمونه کاغذ دیواری با رنگ زمینه آبی برای شرکتی که در زمینه محصولات دریایی فعالیت می‌کند می‌تواند تأثیرگذار باشد.

بهترین جنس کاغذ دیواری اتاق کار

ازآنجایی‌که محیط یا دفتر کار تفاوت‌های چشمگیری با سایر بخش‌های ساختمان دارد، بهتر است پیش از خرید کاغذ دیواری اتاق کار به جنس مناسب برای نصب آن دقت کنید.

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری کاغذی یا ساده ازجمله قدیمی و به‌صرفه‌ترین دیوارپوش های دیواری به شمار می‌رود که فرایند نصب بسیار ساده هم دارد. این محصول دوستدار محیط‌زیست است و تنفس بهتری برای دیواری که روی آن در نظر دارید، ایجاد می‌کند. این جنس کاغذ دیواری برای محیط کمتر مرطوب و آلودگی کم مناسب است.

کاغذ دیواری نساجی

کاغذ دیواری نساجی هم ازجمله مناسب‌ترین گزینه‌های کاغذ دیواری اتاق کار به شمار می‌رود. این جنس دیوار پوش کاغذی به‌عنوان یک عایق مناسب برای کاهش میزان جذب صدا در نظر گرفته می‌شود. ترکیب کاغذ با رشته‌ای از الیاف، پنبه، کتان، ابریشم یا ویسکوز است. باید اضافه کنیم که کاغذ دیواری نساجی به دلیل تنوع در بافت و رنگ، برای سلیقه‌های بسیاری به بازار مصرف عرضه شده است.

بهترین فضا برای نصب کاغذ دیواری دفتر کار

ممکن است برای شما جای سؤال باشد که پوستر دیواری اداری برای همه دیوارهای اتاق کار مناسب است یا می‌توانید طبق سلیقه خود آن را برای فقط بخشی از دیوارهای محیط اداری خود در نظر بگیرید؟

ازنظر طراحان داخلی و اهالی فن، محدودیتی برای نصب کاغذ دیواری در اتاق وجود ندارد و شما می‌توانید به‌راحتی همه دیوارهای محیط اداری یا دفتر کارتان را با کاغذ دیواری بپوشانید. با این اوصاف شاید برای عده‌ای انتخاب فقط یک دیوار، دیوار پشت میز کار یا پشت صندلی کار جذابیت و جلوه به‌مراتب بیشتری داشته باشد.

قیمت کاغذ دیواری اداری

شما می‌توانید پس از تماس با کارشناسان مجموعه آسام، از کف و سقف قیمت‌های موجود در گنجینه کاغذ دیواری اتاق کار اطلاع کسب کنید. با توجه به تنوع برندهای ترک و اروپایی در مجموعه، قیمت‌ها هم به‌تناسب برند، جنس، متراژ و طرحی که در نظر دارید متفاوت خواهد بود.

نحوه خرید کاغذ دیواری اداری

آسام به دلیل گردآوری مجموعه مثال‌زدنی از انواع کاغذ دیواری که ویژگی‌های جلوه نوری جذاب، روح بخشیدن به فضا، تنوع طرح و رنگ، تعویض آسان، اصلاح عیوب دیوار و قیمت مناسب را دارا هستند، موفق شده است لبخند رضایت را روی لبان مشتریان بنشاند. شما می‌توانید با انتخاب بهترین کاغذ دیواری اداری، عضوی از مشتریان همیشگی مجموعه ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات