طرح‌های پارچه پرده کلاسیک

Anber design

عرض: ۳۰۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۱۸۰ گرم

Ahu design

عرض: ۲۹۵ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۱۹۵ گرم

Avangard

عرض: ۲۹۵ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۲۱۰ گرم

Chelsea

عرض: ۳۰۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۷۰۵ گرم

Ancona toscana casena

عرض: ۳۲۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۴۹۶ گرم موارد استفاده:

پارچه هایی که برای پرده کلاسیک درنظر گرفته می شوند، سبک و جنس منحصر به فردی دارند. اگر برای زیباسازی فضای داخلی منزل خود به دنبال مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع پارچه پرده کلاسیک هستید، مجموعه آسام با افتخار امکان انتخاب برندهای نام آشنای ترک و اروپایی را در انواع طرح و رنگ‌های متنوع برای مشتریان خاص پسند خود فراهم میکند.

انواع پارچه پرده در سبک کلاسیک

اگر قصد دارید پرده مد نظرتان را به سبک کلاسیک بدوزید، بهتر است پارچه‌هایی که برای این سبک دوخت مناسب هستند را بشناسید. برخی از این پارچه‌ها عبارت‌اند از:

  • پارچه پرده کتان: پارچه کتان برای دوخت پرده‌های کلاسیک یک گزینه ایده‌آل و مناسب است؛ زیرا دوخت پرده کلاسیک با این نوع پارچه بسیار راحت بوده و همچنین رنگ‌بندی و طرح‌های متنوعی دارد. آن چیزی که این محصول را به انتخابی ایده آل تبدیل می‌کند، ویژگی‌هایی مانند تنوع در طرح و رنگ‌های جذاب و زیبایش است. این پارچه پرده‌ای می‌تواند به‌عنوان یک محافظ بسیار عالی در برابر عبور نور عمل می‌کند.
  • پارچه پرده مخمل: اگر فضای مد نظر شما دکوراسیون کلاسیک دارد، بهتر است به سراغ خرید پارچه پرده‌ای مخمل بروید. این پارچه در انواع مختلف پروشه، جاسمین، شانل، کالیفرنیا و موارد دیگر به فروش می‌رسد. اما در میان این مدل‌های مختلف، مدل کالیفرنیا را می‌توانیم بهترین نوع به شما معرفی کنیم.
  • پارچه پرده ساتن: ساتن از پارچه‌های پرطرفدار و محبوب قدیمی است که برای دوخت انواع پرده‌ها به‌خصوص پرده‌های کلاسیک به کار گرفته می‌شود. در حال حاضر این نوع پارچه با رنگ و لعاب زیباتری تولید و عرضه می‌شود و به دلیل براق بودن، بسیار محبوب و پرطرفدار است. پارچه ساتن بسیار سبک، براق و لطیف است؛ زیرا در بافت آن از نخ پنبه، ابریشم و کتان وجود دارد. اگر قصد خرید ‌پارچه پرده کلاسیک سبک و درعین‌حال زیبا را دارید، پارچه ساتن برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.
  • پارچه پرده ابریشم: از گران‌قیمت‌ترین پارچه‌های موجود در بازار می‌توان به پارچه‌های ابریشمی اشاره کرد. اما دوخت پرده‌های کلاسیک با این نوع پارچه برای شما گران تمام می‌شود. اگرچه پارچه‌های ابریشم نسبت به سایر پارچه‌ها گران‌تر هستند، اما ارزش خرید را دارند؛ زیرا بسیار لوکس و زیبا هستند و در اکثر خانه‌های عیان، تالارها، قصرها و… به کار گرفته می‌شوند.

فضای مناسب برای استفاده از پرده کلاسیک

آیا می‌دانید در چه مکان‌هایی می‌توان پرده کلاسیک زیبای خود را نصب کنید؟ قطعاً نصب این پرده برای هر مکانی مناسب نیست. از جمله مکان‌های مناسب نصب این پرده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه پرده کلاسیک پذیرایی: همان‌طور که می‌دانید اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی، یک فضای رسمی در خانه محسوب می‌شود و به دلیل اینکه موردتوجه میهمانان قرار می‌گیرد، بایستی دارای یک طراحی رسمی و زیبا باشد؛ بنابراین برای زیباسازی فضای پذیرایی از پرده‌های لوکس و رسمی استفاده می‌شود. به‌طورکلی پرده کلاسیک یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتاق نشیمن است. دقت داشته باشید که والان پرده یکی از نکات بسیار مهمی است که هنگام انتخاب پارچه پرده‌ای کلاسیک برای پذیرایی باید به آن توجه کنید. در واقع والان پرده بایستی با جنس، مدل و رنگ پرده هماهنگ شد.
  • پرده کلاسیک اتاق‌خواب: اگر به دنبال خرید پرده کلاسیک برای اتاق خوابتان هستید، می‌توانید مطابق سلیقه خود جنس پارچه این پرده را انتخاب کنید. پرده کلاسیک دارای انواع مختلف رومن، طرح دار، چاپی، والان، سلطنتی، آبشاری است. شما باید رنگ این پارچه پرده‌ای را تیره انتخاب کنید. البته انتخاب رنگ روشن نیز می‌تواند ایده خوبی باشد، اما بهتر است به سراغ رنگ‌های مات و تیره بروید.
  • پرده کلاسیک برای محل کار: نصب پرده کلاسیک در محیط کاری که دکوراسیون کلاسیک دارد، ایده بسیار خوبی است. پرده کلاسیک با سبک شیک، رنگ تیره و جذاب می‌تواند به خوبی با سایر لوازم هماهنگ شود. اما بهتر است نوع پارچه‌ای که برای دوخت این پرده برای محیط کارتان انتخاب می‌کنید، ساده باشد.

نکات مهم انتخاب پارچه پرده کلاسیک

هنگام انتخاب پارچه پرده کلاسیک باید نکات بسیار مهمی را مدنظر قرار دهید تا بتوانید یک خرید رضایت‌بخش داشته باشید.

  • توجه به جنس و رنگ پارچه بسیار مهم و حائز اهمیت است و بایستی باتوجه‌به فضای موردنظر و سلیقه شخصی، پارچه دلخواه خود را انتخاب کنید. پرده‌های کلاسیک با سایر پرده‌های موجود در بازار بسیار متفاوت هستند و نوع جمع شدن، نحوه شستشو و نگهداری آن به جنس پارچه به کار رفته در پرده بستگی دارد.
  • بهتر است هنگام انتخاب پارچه پرده‌ای کلاسیک، تراکم پارچه و برند آن را نیز در نظر داشته باشید؛ زیرا برندهای معروف و معتبر، پارچه‌های مرغوب و باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کنند؛ بنابراین با خرید از این برندها می‌توانید باکیفیت‌ترین نوع پارچه را تهیه کنید. همان‌طور که گفته شد پرده‌های کلاسیک از جنس‌های مختلف کتان، ساتن، مخمل و ابریشم هستند که به دلیل ضخامت و تراکم بیشتری که دارند، جلوه‌ای اعیانی و سنگین ایجاد می‌کنند.

مشاوره و خرید پارچه پرده کلاسیک

برخی از افراد هنگام انتخاب و خرید پرده کلاسیک، به محل نصب پرده و اندازه‌گیری دقیق آن توجه نمی‌کنند. درحالی‌که اندازه‌گیری صحیح محل نصب پرده بسیار مهم است؛ زیرا اندازه‌گیری اصولی و دقیق علاوه بر ایجاد جلوه‌ای زیبا، فرآیند نصب را آسان‌تر می‌کند. اگر برای انتخاب و خرید پارچه پرده‌ای نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید ضمن مشورت با کارشناسان مجموعه آرسام، اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنید.

بررسی قیمت پارچه پرده کلاسیک

اگر برای خرید پارچه پرده کلاسیک به بازار یا مراکز اینترنتی مراجعه کنید، مطمئناً با قیمت‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. به‌طورکلی پارچه‌های پرده کلاسیک از لحاظ قیمت در دو گروه قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه و قیمت‌های بالا قرار می‌گیرند. به‌عنوان مثال پارچه‌های ابریشم طبیعی، حریر ساتن و مخمل نسبت به پارچه‌های توری، کتان هازان و حریر گران‌تر هستند. همچنین فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت پارچه برای پرده کلاسیک تأثیرگذار هستند. از جمله این فاکتورها می‌توان به کیفیت پارچه، جنس پارچه، تراکم و برند پارچه و… اشاره کرد.

خرید محصولات