شرکت هنر و تجارت آسام در اولین نمایشگاه تخصصی iBBi

حضور هنر و تجارت آسام در نمایشگاه iBBi

فهرست مطالب

ازجمله رویدادهای جذاب در سال‌های اخیر، برگزاری انواع نمایشگاه‌های دکوراسیون داخلی است. سبک این نوع نمایشگاه‌ها به‌گونه‌ای است که بستر حضور بسیاری از رقبای عرصه طراحی داخلی در زمینه‌های متفاوت فراهم می‌شود. نمایشگاه تخصصی IBBI یکی از مهم‌ترین رویدادها است که امسال برای نخستین بار در تهران برگزار شد و بسیاری از طراحان داخلی، معماران و سازندگان اقلام دکوراسیون داخلی موفق شدند در کنار ارائه و عرضه گنجینه محصولات خود، با محصولات جدید و اقلام تولیدی رقبا نیز آشنا شوند. شرکت هنر و تجارت آسام با شرکت در این نمایشگاه، در تلاش بود تا به‌عنوان یکی از فعالان عرصه دکوراسیون داخلی، محصولات برند خود را عرضه کند.

اردیبهشت تهران با نمایشگاه IBBI

اولین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی iBBi، با مدیریت شرکت iBBi تهران، تنها شرکت معتبر برگزارکننده نمایشگاه‌های تخصصی دکوراسیون داخلی و ساختمان، در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در باشگاه ورزشی انقلاب برگزار شد. این نمایشگاه با هدف گردهمایی برترین و خوش‌نام‌ترین برندهای صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی، بستر تعامل هرچه بیشتر رقبای بازار را در این حوزه فراهم کرده است.

در این رویداد بهاری که در دهکده سبز باشگاه انقلاب تهران برگزار شد، در کنار حضور گسترده و قابل‌توجه شرکت‌های منتخب حوزه دکوراسیون داخلی که برجسته‌ترین اقلام را طراحی، تولید و عرضه می‌کنند، امکان شرکت و بازدید عموم نیز فراهم شده بود. بنابراین، بسیاری از علاقه‌مندان به دکوراسیون داخلی موفق شدند از این فرصت برای بازدید از برندهای فعال ایرانی و خارجی، نهایت بهره را ببرند.

آسام هاوس: پرچم برافراشته در نمایشگاه IBBI

آسام هاوس، شوروم اختصاصی شرکت هنر و تجارت آسام، با گنجینه مرغوبی از انواع کاغذ دیواری و پارچه دیواری در اولین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی حضور داشت.

این شوروم با در اختیار داشتن و عرضه کلکسیون اصیلی از برندهای خوش‌نام و فعال صنعت کاغذ دیواری و پارچه دیواری، در تلاش بود تا این نمایشگاه منحصربه‌فرد را برای مصرف‌کنندگان محصولات خانگی، مدیران مراکز خدماتی و تفریحی و طراحان داخلی به تجربه‌ای به‌یادماندنی و خاص تبدیل کند.

هدف مجموعه آسام از شرکت در اولین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی، گزینش و نمایش انواعی از محصولات کاغذ دیواری و پارچه دیواری بود. شرکت آسام به نمایندگی از برندهای ترک و اروپایی شناخته‌شده در جهان، با شعار اصالت برند، کیفیت کالا و آرامش و آسودگی خیال در زمینه انتخاب و دریافت خدمات دکوراسیون داخلی در جمع فعالان این عرصه، خوش درخشید.

رونمایی از برند لیندر شرکت آسام در IBBI

یکی از بخش‌های جذاب رویداد اردیبهشتی نمایشگاه iBBi،  رونمایی از گنجینه محصولات برند لیندر LINDER بود. لیندر با در اختیار داشتن مجموعه کم‌نظیری از انواع منسوجات خانگی، این افتخار را نصیب شرکت آسام کرد، تا به‌عنوان تنها نماینده ایرانی فروش محصولات لیندر، آلبوم منحصربه‌فردی از اقلام تزئینی و مصرفی این برند فرانسوی را تقدیم نگاه حاضرین و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه کند.

شرکت لیندر در سال ۱۸۹۵ در لیون فرانسه راه‌اندازی شد و فعالیت خود را در صنعت نساجی آغاز کرد. این برند معتبر فرانسوی با قدمت بیش از یک قرن، پنج نسل آر مشتریان و مصرف‌کنندگان را در سطح جهانی، مهمان گنجینه زیبایی‌های ارزنده خود (ریسندگی نخ، تولید پارچه و اقلام مرتبط دیگر) کرده است.

هر آلبوم موجود در مجموعه برند لیندر دربردارنده محصولات خلاقانه و همچنین دوستدار محیط‌زیست است. منابع نخ و مواد خام موردنیاز لیندر به‌صورت محلی تأمین می‌شوند و در راستای حفظ سلامت محیط‌زیست به بازار تقاضا عرضه خواهند شد.

ناگفته نماند که هر یک از انواع پارچه پرده‌ای لیندر (تزئینی، بلک اوت یا فضای باز) در بسته‌بندی‌های تجزیه‌پذیر به دست مشتریان می‌رسد و از نوع پرده‌های آماده است.

شوروم آسام هاوس، زیرمجموعه شرکت هنر و تجارت آسام، در این نمایشگاه بهاره، محصولات متنوعی شامل انواع پرده (آماده، فضای باز، عایق نور)، کالای خواب، کاور کوسن و رومیزی از آلبوم لیندر را برای عموم و متخصصین حوزه دکوراسیون داخلی عرضه کرد.  ناگفته نماند که در حال حاضر این برند معتبر جهانی، بستر واردات محصولات خود را به ۵۸ کشور جهان فراهم کرده است.

برندها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تخصصی IBBI

با توجه به تنوع چشمگیر و جالب‌توجه در حوزه دکوراسیون داخلی، شرکت‌های معتبر بسیاری در نمایشگاه بهاره IBBI گرد هم آمدند و به ارائه و معرفی هرچه بهتر محصولات و خدمات خود در این عرصه پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

خرید محصولات