بهترین برند پارچه مبلی ۲۰۲۴ کدام است؟

بهترین برند پارچه مبلی 2024 کدام است؟

فهرست مطالب

مبلمان یکی از پرمصرف‌ترین آیتم‌های دکوراسیون داخلی است که روزبه‌روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود. بنابراین اغراق نیست اگر بگوییم توجه به جزئیاتی مانند روکش مبلمان اهمیت روزافزونی پیدا کرده است و بسیاری از افراد صاحب‌سلیقه، مایل هستند از بهترین برندهای پارچه مبلی برای نونوار کردن ظاهر مبلمان خود خرید کنند. در مقاله امروز آسام به جزئیات خواندنی و مفیدی در مورد انواع برند پارچه مبلی می‌پردازیم. پس از مطالعه این راهنما از مجموعه هنر و تجارت آسام به‌راحتی می‌توانید از بین فهرست بهترین برند پارچه مبلی، برند موردنظرتان را انتخاب کنید و بار دیگر جلوه بدیع و جذابی به‌ظاهر مبلمان خود ببخشید.

معرفی انواع برند پارچه مبلی

اجازه بدهید در یک جدول، انواع برندهای پارچه مبلی را معرفی کنیم. بدین ترتب، شما دید بهتری برای انتخاب آنچه در نظر دارید، خواهید داشت.

نام برند

توضیحات

کرلیزا Chrelisa

برند ایتالیایی chrelisa مشخصاً برای خلق جلوه‌ای لوکس به مبلمان وارد بازار رقابت شده است. اگر دغدغه‌ای در مورد قیمت محصول ندارید و به دنبال یک محصول مرغوب اروپایی هستید، قطعاً این برند ایتالیایی را از ابریشم، پنبه و مخمل باکیفیت پیشنهاد می‌دهیم.

هسپرا Hespera

برند پارچه مبلی ترک هسپرا، زیرمجموعه شرکت HomeDekor ترکیه قرار دارد و یکی از رقبای اصلی برندهای اروپایی در بازار طراحی و تولید پارچه رومبلی به شمار می‌رود. برند هسپرا علاوه بر محبوبیت در کشور ترکیه، در کشورهای منطقه هم عرضه می‌شود.

جاب JAB

از میان برندهای پارچه مبلی ترک، برند جاب ترکیه به لطف تنوع بی‌نظیر و طراحی چشمگیر، محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. یکی از ویژگی‌های شاخص بهترین برند پارچه مبلی ترک جاب، اجرای طرح‌های گلدوزی بسیار ظریف و فریبنده در پارچه است.

روبلی Rubelli

پارچه مبلی روبلی نماینده سلیقه و هنر شرکت ایتالیایی است که محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان قدیمی انواع پارچه مبلی برند دارد. یکی از بارزترین ویژگی‌های پارچه مبلی برند روبلی، دستباف بودن محصولات با استفاده از فناوری‌های پیشرفته است. در این پارچه از خطوط و اشکال الهام‌بخش برای افزایش جلوه بصری پارچه استفاده می‌شود.

یورک York

اگر لوکس بودن و جلوه اشرافی پارچه مبلی برایتان اهمیت بیشتری دارد، قطعاً برند پارچه مبلی ترک یورک نیاز شما را برآورده می‌کند. پارچه‌های گران‌قیمت این برند دقیقاً مطابق با انواع سلایق و فرهنگ‌ها طراحی شده است و در کنار مرغوبیت چشمگیر، در بالاترین سطح کیفیت، لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود می‌نشاند.

لیبرتی Liberty

برند لیبرتی در کشور ایتالیا فعال است و به‌عنوان پرچم‌دار طرح‌هایی با الهام از طبیعت، محصولات خود را روانه بازار تقاضا می‌کند.

زوففانی Zoffany

علاقه‌مندان به بهترین برندهای پارچه مبلی اروپایی، می‌توانند برند زوففانی انگلیس را به لطف شهرت جهانی که دارد، انتخاب کنند. استفاده از فناوری‌های نوین در کنار نقش ثابت پارچه‌های مخمل، ابریشم، پنبه و ژاکارد، بر محبوبیت این برند میان خریداران حرفه‌ای می‌افزاید.

معرفی سه برند برتر پارچه مبلی بر اساس محبویت در ایران

نوبت می‌رسد به یک دسته‌بندی شفاف‌تر از بهترین‌های پارچه مبلی! شما می‌توانید در کنار مطالعه جدول بالا، در نظر داشته باشید که سه ملیت چینی، ترک و ایرانی بهترین تقسیم‌بندی برای انتخاب یک پارچه مبلی مناسب مبلمان شماست.

برند چینی

برخلاف سلطه همه‌جانبه چینی‌ها در بازار تجارت جهانی، پارچه‌های مبلی از برندهای چینی ازجمله بهترین برند پارچه مبلی به شمار می‌روند. در زمان خرید کافی است به لطافت پارچه و تراکم الیاف به‌کاررفته در پارچه‌های این برند دقت کنید.

برند ترک

با برندهای پارچه مبلی ترک در جدول موردنظر هم آشنا شدید. بدون اغراق، برندهای ترک یکی از همیشگی‌ترین پیشنهاد‌های کارشناسان ما در شرکت هنر و تجارت آسام است. کیفیت استثنائی پارچه مبلی ترک نیاز به اثبات و نمایش ندارد. البته که در برابر این حجم از زیبایی و کیفیت، قیمت پارچه مبلی ترک هم بالاست و مشتریان خاص خود را دارد.

برند ایرانی

کاپ بهترین برند پارچه مبلی ایرانی قطعاً به شهر یزد تعلق دارد. جالب است بدانید که در کارگاه‌های پارچه‌بافی یزد، تقریباً برای هر سبک مبلمانی، پارچه رومبلی طراحی و بافته می‌شود. بنابراین چه طرفدار پارچه‌های مبلی ساده باشید چه بخواهید بهترین برند پارچه مبلی ایرانی را با طرح و نقش متنوع پیدا کنید، قطعاً یزد را پیشنهاد می‌دهیم.

نکات مهم پیش از خرید بهترین برندهای پارچه مبلی

نکات مهم پیش از خرید بهترین برندهای پارچه مبلی

شاید در گذشته، توجه به جزئیات مهمی مانند روکش مبل چندان اهمیت نداشت و مصرف‌کنندگان صرفاً دغدغه خرید پارچه‌ای را داشتند که قیمت و ماندگاری مناسبی داشته باشد.. اما امروزه و با ظهور مدرنیسم، انتظارات شکل جذاب‌تری پیدا کرده است و شما برای خرید بهترین پارچه مبلی، فقط به قیمت آن فکر نمی‌کنید، بلکه باید آیتم‌های مهم دیگری را هم در نظر بگیرید که در کنار زیبایی، نشان‌دهنده سلیقه و شناخت شما از اهمیت هارمونی در دکوراسیون داخلی و سبک مبلمان باشد.

در ادامه به ۹ سؤال مهمی که پیش از خرید پارچه مبلی باید به آن‌ها پاسخ بدهید، می‌پردازیم:

دوام پارچه چطور است؟

هرچقدر هم ظاهر و جلوه پارچه گیرا و خاص باشد، اگر از دوام آن مطمئن نباشید، فایده‌ای ندارد. بنابراین حتماً از فروشنده بخواهید در مورد الیاف به‌کاربرده در پارچه اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار بدهد. برای تشخیص کیفیت پارچه مبلی، یک ترفند ساده را به شما آموزش می‌دهیم:

  • بدون در نظر گرفتن دغدغه قیمت، پارچه را از عرض به دو طرف بکشید. اگر پارچه کیفیت خوبی داشته باشد، حالت کشسانی نخواهد داشت.
  • می‌توانید با کمک تکه‌ای نوارچسب از کیفیت جنس پارچه مطمئن شوید. اگر مقدار زیادی از پرز پارچه به چسب، بچسبد یعنی محصول خوبی را خریداری نخواهید کرد.
  • با گرفتن پارچه مبلی در برابر نور و مشاهده عبور نور از آن می‌توانید مطلع شوید که تراکم پارچه مناسب نیست و درنتیجه کیفیت خوبی ندارد.

رنگ‌بندی پارچه چگونه است؟

برای این مرحله حتماً پالت رنگی دکوراسیون داخلی فضای موردنظرتان را در نظر داشته باشید. البته که می‌توانید کمی جسورانه‌تر عمل کنید و مثلاً از هیجان ترکیب رنگ‌های مدرن (پاستلی یا مات) با مبلمان کلاسیک لذت ببرید. در این مورد توصیه می‌کنیم با کارشناسان ما در مجموعه آسام تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را درباره طرح‌های پارچه مبلی و رنگ‌بندی مناسب، در اختیار شما قرار دهند.

کالیته پارچه مبلی موجود است؟

کالیته پارچه مبلی

کالیته، دفترچه‌ای از رنگ‌بندی‌های موجود برای انواع پارچه مبلی است. شما می‌توانید در مراحل اولیه انتخاب بهترین برند پارچه مبلی، از فروشنده بخواهید تا کالیته را در اختیار شما قرار بدهید. بنابراین هم‌زمان با ورق زدن کالیته، باقی سؤالات خود را از فروشنده بپرسید و با دید بهتری تصمیم بگیرید.

الگوی مناسب برای مبلمان من چیست؟

از تأثیر شگفت‌انگیز عنصر طرح و الگوهای هندسی در پارچه غافل نباشید! این آیتم، به‌وضوح روی کوچک یا بزرگ‌تر نشان دادن فضای شما تأثیر می‌گذارد. اگر فضای شما بزرگ است حتماً رنگ تیره یا الگوهای هندسی درشت را انتخاب کنید. برای فضاهای کوچک هم باید برعکس عمل کنید.

آیا قیمت برای من مهم است؟

این موضوع کاملاً به خودتان بستگی دارد. ممکن است مایل باشید یک مبلمان ساده را روکش کنید و به‌اندازه بخش‌های دیگر دکوراسیون برایتان اهمیت نداشته باشد. بنابراین به سراغ بهترین برند پارچه مبلی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌روید. با برعکس، نگران قیمت نیستید و بیشتر به کیفیت و ماندگاری بالای پارچه اهمیت می‌دهید.

چقدر از مبلمان استفاده می‌کنم؟

این موضوع جدی است! آیا مبلمان شما بیشتر جنبه تشریفاتی دارد یا برعکس، یکی از پرمصرف‌ترین عناصر موجود در فضای شماست؟ آیا این مبل در معرض بازیگوشی کودکان و حیوانات خانگی قرار دارد یا خیر. با پاسخ به این سؤال‌های تعیین‌کننده، مشخص می‌کنید که کدام برند پارچه مبلی و چه کیفیتی برای شما مناسب خواهد بود.

حساسیت خاصی دارید؟

با در نظر گرفتن این مورد نباید به سراغ پارچه‌هایی بروید که از الیاف طبیعی و بافت کرکی تولید می‌شوند. این نوع پارچه‌ها به‌سادگی موی حیوانات خانگی و گردوغبار را جذب می‌کنند. پیشنهاد ما به شما، انتخاب بهترین برند پارچه مبلی از الیاف مصنوعی است.

آیا پارچه قابل شست‌وشو است؟

اگر فرد حساسی هستید و باید مرتب مبلمان خود را تمیز کنید، حتماً در زمان خرید از فروشنده بخواهید تا بهترین برند پارچه مبلی را بر اساس قابلیت شست‌وشو معرفی کند. پارچه‌های نخی، کتان پنبه و پشم را به‌راحتی می‌توانید شست‌وشو کنید.

از کدام فروشگاه بخرم؟

خرید پارچه مبلی از فروشگاه های معتبر

خوش‌نام بودن فروشگاه به‌اندازه برند انتخابی، اهمیت دارد و نشانه هوشیاری شما است. با انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید حضوری یا سایت شناخته‌شده و فعال برای خرید اینترنتی انواع برند پارچه مبلی، مطمئن می‌شوید که مبلمان شما پوشش باکیفیت و زیبایی خواهد داشت.

بررسی قیمت پارچه مبلی ترک و اروپایی

برای خرید بهترین برند پارچه مبلی قطعاً در مورد قیمت هم حساسیت‌هایی دارید. اما توجه داشته باشید که وقتی صحبت از بهترین برند می‌شود، قاعدتاً محصولی را دریافت خواهید کرد که از کیفیت بالایی برخوردار است و تقریباً تمام نیازهای طبیعی مشتری را برآورده می‌کند؛ پس قیمت آن هم بالا خواهد بود. با این وجود، در طبقه‌بندی برندها، قیمت پارچه مبلی به فاکتورهای مهمی مانند جنس پارچه، رنگ‌بندی، طرح انتخابی، متراژ موردنیاز و میزان محبوبیت برند بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

خرید محصولات