چگونه سفر بین ستاره‌ای خود را با کاغذ دیواری طرح کهکشان آغاز کردم!

کاغذ دیواری طرح کهکشان

فهرست مطالب

تصور کنید پا به اتاق یا سالنی می‌گذارید که تمامی یا یکی از دیوارهای آن با کاغذ دیواری طرح کهکشان تزئین شده است. زیبایی و عظمت فضا چنان شما را در خود می‌بلعد که برای لحظاتی خودتان را در سفری بی‌پایان تصور می‌کنید. بله! این چکیده‌ای از زیبایی بینهایت کاغذ دیواری کهکشانی است که به لطف پدیده‌های فلکی، سیاره‌های بزرگ و کوچک، درخشش ماه و خورشید و ستارگان، بر جلوه و عمق محیط شما می‌افزاید. اگر تصمیماتی برای تعویض کاغذ دیواری یا نوسازی اتاق خود دارید، مجموعه آسام آرت با آلبوم شگفت‌انگیزی از بهترین کاغذ دیواری طرح فضایی و کهکشانی از برترین برندهای ترک و اروپایی، برای غافلگیر کردن شما آماده است!

کاربری کاغذ دیواری طرح کهکشان

دست شما برای اینکه انتخاب کنید این طرح کاغذ دیواری را روی کدام دیوار خانه یا ساختمان پیاده کنید، کاملاً باز است. به‌طورکلی توصیه می‌کنیم با توجه به زیبایی، درخشندگی و تفاوت ویژه این سبک کاغذ دیواری، در انتخاب آن دقت و سلیقه بیشتری به خرج دهید.

همچنین توجه داشته باشید که انتخاب یک دیوار به‌عنوان دیوار شاخص برای نصب کاغذ دیواری در افزایش جلوه و تأثیرگذاری این سبک کاغذ دیواری تأثیرگذار است. اما اگر مایل هستید تمام دیوارها را با طرح کهکشانی بپوشانید، نصب پرده‌های روشن ( ترجیحاً خاکستری) باعث هرچه زیباتر شدن فضا و نمای بهتر کاغذ دیواری می‌شود. در نتیجه، تمام بخش‌های خانه یا ساختمان برای اجرای کاغذ دیواری کهکشانی مناسب هستند؛ اتاق‌خواب، اتاق کار، سالن پذیرایی، دیوار پشت تلویزیون، راهروها و …

ناگفته نماند که دقت به ایجاد هارمونی بین چیدمان، پالت رنگی دکوراسیون داخلی با طرح انتخابی کاغذ دیواری طرح فضایی بسیار مهم است. در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه آسام مشورت کنید تا راهنمایی‌های لازم را در مورد اصول چیدمان و هماهنگی کاغذ دیواری با دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار دهند.

کاغذ دیواری کهکشانی برای اتاق کودک

یکی از پرطرفدارترین طرح‌های کاغذ دیواری اتاق کودک، طرح‌های فضایی با انبوهی از ستارگان است. درصورتی‌که فرزند شما روحیه ماجراجویی دارد و به تصاویر فلکی و ماه و ستارگان علاقه‌مند است می‌توانید همه یا یکی از دیوارهای اتاق او را با این سبک کاغذ دیواری بپوشانید. توجه داشته باشید که رعایت هارمونی رنگ و چیدمان وسایل را در نظر بگیرید.

آنچه در زمان خرید کاغذ دیواری طرح فضایی باید رعایت کنید

ازآنجایی‌که کاغذ دیواری طرح کهکشان ازجمله نمونه‌های خاص تزئینی به شمار می‌رود، در کنار رعایت فاکتورهای مهم در زمان نصب هر نوع کاغذ دیواری، چند مورد دیگر را هم باید در نظر داشته باشید:

بودجه‌بندی

باتوجه به تنوع طرح و برند، تنوع قیمتی هم در زمان انتخاب محصول موردنظر وجود دارد. درصورتی‌که مایل باشید تغییراتی در فضاهای عمومی، مخصوصاً تشریفاتی و لوکس، مانند سالن پذیرایی، سالن تشریفات یا سالن ورزشی ایجاد کنید، مجموعه‌ای از کاغذ دیواری لاکچری طرح کهکشان را پیشنهاد می‌کنیم.

توجه به متراژ و ابعاد محیط انتخابی

این سبک کاغذ دیواری تأثیر ویژه‌ای بر عمق و ابعاد فضای موردنظر می‌گذارد. توجه داشته باشید که فضاهای کوچک برای طرح‌های کهکشانی شلوغ، مناسب نیستند و کوچک‌تر به نظر می‌رسند.

توجه به نورپردازی محیط (کم‌نور یا روشن بودن)

اگر اتاق انتخابی برای اجرای این سبک کاغذ دیواری کم‌نور باشد توصیه می‌کنیم حتماً طرح‌های کاغذ دیواری روشن‌تر یا ساده‌تر از کهکشان راه شیری را انتخاب کنید.

در نظر گرفتن دکوراسیون و همخوانی آن با طرح کاغذ دیواری

با توجه به متمایز بودن طرح‌های کاغذ دیواری کهکشانی، ممکن است با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی همخوانی نداشته باشد. به همین منظور حتماً پیش از انتخاب نهایی با یک طراح داخلی مشورت کنید تا ضمن ارزیابی جزئیات، بهترین نمونه را معرفی کند.

کیفیت و برند

منظور از کیفیت، فاکتورهای مهمی مانند ماندگاری طولانی، قابلیت شست‌وشو، آنتی استاتیک بودن، ترمیم یا تعویض آسان و سریع و مقاومت در برابر تابش نور خورشید است. ازآنجایی‌که گنجینه کاغذ دیواری طرح فضایی آسام از برندهای معتبر ترک و اروپایی تشکیل شده است، می‌توانید با اختصاص هزینه بیشتر، بهترین کیفیت را انتخاب کنید. به‌طورکلی هرچه کیفیت محصول موردنظر بیشتر باشد، دوام و ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند.

انواع طرح و رنگ کاغذ دیواری طرح کهکشان راه شیری

تنوع طرح در کاغذ دیواری طرح فضایی به‌اندازه‌ای است که می‌توانید به‌راحتی و بدون عجله طرحی را که مناسب میدانید از آلبوم طرح‌های کهکشانی آسام انتخاب کنید. در ادامه به پرطرفدارترین طرح‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کاغذ دیواری طرح کهکشان راه شیری
  • کاغذ دیواری طرح فضا و فضانورد
  • کاغذ دیواری طرح ستارگان
  • کاغذ دیواری طرح ماه و خورشید
  • کاغذ دیواری طرح کره زمین در کهکشان

مزایای کاغذ دیواری طرح کهکشانی

انتخاب این سبک کاغذ دیواری در کنار ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد ظاهری، با مزایای زیر همراه است:

  • دنیای طرح و رنگ دلخواه (متناسب با هر سلیقه و فضا و دکوراسیون)
  • قابلیت شست‌وشو
  • مقاوم در برابر تابش نور خورشید
  • قابل گردگیری و تمیزکاری
  • دوام و ماندگاری بالا
  • قابلیت جدا شدن سریع از دیوار
  • تأثیر چشمگیر در عمق و ابعاد فضا( بزرگ یا کوچک نشان دادن)
  • پوشاندن عیوب و نواقص دیوار
  • کاغذ دیواری مقرون‌به‌صرفه

قیمت کاغذ دیواری طرح کهکشان

با توجه به اهمیت هزینه در زمان خرید کاغذ دیواری طرح کهکشان، کارشناسان ما در شرکت هنر و تجارت آسام ضمن ارائه چشم‌انداز درست ازآنچه قصد دارید خریداری کنید ( تعیین تعداد رول کاغذ دیواری با توجه به ابعاد محیط، طرح و رنگ موردنظر مشتری و برند انتخابی) بهترین کاغذ دیواری طرح کهکشان را از آلبوم مجموعه معرفی خواهند کرد.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان از مجموعه، محصولی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات