دومین دوره تخصصی فروش درمانی (Sales Therapy)
- تاریخ انتشار:

فهرست مطالب
در تاریخ ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه، دومین دوره تخصصی فروش درمانی با تدریس و سخنرانی آقایان دکتر آرین عقیلی و مهندس صالح آزادی و با حضور برخی از نمایندگان در شرکت هنر و تجارت آسام برگزار گردید.
دوره فروش درمانی (Sales Therapy) به صورت ادواری در شرکت راش ایران برگزار می شود و بر چرخه فروش، مدل گست و آموزه های نورومارکتینگ متمرکز است. هدف از این دوره توانمندسازی فروشندگان و ارتقاء سطح دانش فنی آنها به رویکردهای روز جهانی است.
یکی از مولفه های اصلی رویداد فروش درمانی مشارکت نمایندگان و حاضران است که تجارب خود را در مورد موضوعات مطرح شده به اشتراک می گذارند تا مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و راهکارهایی دریافت نمایند. این امر موجب رفع اشتباهات
رایج در فروشندگی شده و به تفهیم پارادایم های فروش و بازاریابی کمک می کند.
در دومین دوره تخصصی فروش درمانی، گامهای مدل فروش گست نیز به صورت جامع بیان شد و علاوه بر آن عوامل فروش اعم از قیمت گذاری، توجه به نیاز مشتری، نحوه برخورد و… مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
در انتهای این دوره ۱۶ ساعته، گواهینامه پایان دوره نیز به شرکت کنندگان اعطا شد.




