کافی من‌ها بخوانند؛ چطور کاغذ دیواری کافی شاپ را انتخاب کنیم؟

کاغذ دیواری کافی شاپ

فهرست مطالب

امروزه کافه‌ها به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و به‌روزترین پاتوق‌های طرفداران فضاهای عمومی تبدیل شده‌اند. هرچه جلوه‌های بصری کافه بیشتر باشد، تعامل و ماندگاری مشتری در آن بیشتر خواهد بود و بدون تردید، کاغذ دیواری و انواع دیگر دیوارپوش یکی از همین جذابیت‌های ظاهری دکوراسیون داخلی کافه‌ها به شمار می‌رود. مجموعه هنر و تجارت آسام با در اختیار داشتن آلبوم قابل‌تحسینی از انواع کاغذ دیواری کافه از برندهای برتر ترک و اروپایی، مفتخر است سهمی در شادی دل‌نشین کافه‌نشینان کشور داشته باشد. در مقاله امروز به معرفی بهترین کاغذ دیواری کافی شاپ و نکات خواندنی بیشتری در مورد این محصول می‌پردازیم.

بایدها در انتخاب کاغذ دیواری کافه

باکمی دقت متوجه می‌شوید که فضای کافه عموماً فضای مفرح با سکوت یا ازدحامی دل‌چسب است. بنابراین انتخاب بهترین کاغذ دیواری برای چنین فضایی کار چندان ساده‌ای نیست. برای اینکه در انتخاب کاغذ دیواری مناسب کافی شاپ نیاز به صرف زمان زیادی نداشته باشید، لازم است موارد زیر را رعایت کنید:

ابعاد فضا

متراژ کافه برای انتخاب طرح‎‌های کاغذ دیواری مهم است. اگر فضای بزرگی دارید به سراغ طرح‌های شلوغ یا برجسته و اگر فضای کوچکی دارید به سراغ طرح‌های ریز یا ساده‌تر بروید. مراقب باشید سلیقه شما در انتخاب طرح کاغذ دیواری برای کافه عجیب و غیرعادی نباشد و برعکس، به برانگیختن احساسات شورانگیز مشتریان کمک کند. همچنین سادگی طرح را حتماً در نظر داشته باشید.

هدف فضا

ببینید کاربری کافه شما بیشتر کدام است؛ یک فضای سنتی یا مدرن؟ فقط برای سرو قهوه یا مناسب برای انواع نوشیدنی و خوراک؟ با توجه به این ظرافت مهم می‌توانید بهترین طرح را برای کاغذ دیواری محیط کارتان انتخاب کنید.

خوشبختانه تنوع طرح‌های دیوارپوش کاغذی به حدی زیاد است که دست شما را برای انتخاب آنچه در ذهن دارید باز می‌گذارد. فرقی نمی‌کند به دنبال طرح‌های سنتی باشید یا مدرن و سه‌بعدی، کارشناسان ما در آسام به‌راحتی از مرحله انتخاب تا خرید و اجرا شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیوار اکسنت

منظور از دیوار اکسنت، دیوار شاخص در ساختمان یا فضای موردنظر است که قصد دارید زیباتر از سایر دیوارها به نظر برسد.  اکسنت وال یا همان دیوار اکسنت درواقع نقش برجسته‌ای در جلوه دوچندان دکوراسیون داخلی کافه یا رستوران شما دارد. شما می‌توانید خوش طرح‌ترین کاغذ دیواری کافه را برای این دیوار انتخاب کنید و به‌مرورزمان شاهد تأثیر فوق‌العاده آن بر ذهن و حضور مهمانان خود باشید.

یک کافی من باسلیقه می‌تواند برای اکسنت وال کافه خود، کاغذ دیواری مخمل را انتخاب کند و در کنار آن، با آینه‌های تزئینی و مجسمه‌ها، زیبایی و روح عمیقی به فضای کافه خود ببخشد. همچنین انتخاب پوستر دیواری کافی شاپ، گزینه‌ای هوشمندانه است.

متریال

متریال دیوارپوش کاغذی وابستگی زیادی به ویژگی‌های خاص کافه شما دارد؛ فضای کافه شما از نور طبیعی بیشتری بهره‌مند است؟ پس توصیه نمی‌کنیم به سراغ کاغذ دیواری‌های درخشان بروید. همچنین با توجه به نیاز مداوم نظافت و شست‌وشو در کافه‌ها، انتخاب کاغذ دیواری قابل‌شست‌وشو نباشد یا دردسر زیادی برای تمیزکاری داشته باشد را توصیه نمی‌کنیم.

اتمسفر محیط

فضای غالب کافه شما چگونه است؟ محیط شاد یا کلاسیک؟ فضایی جوان‌پسند یا همه‌پسند؟ با دکوراسیون سنتی و نوستالژیک یا مدرن و مینی مال؟ بادرنظر گرفتن این نکته مهم می‌توانید بهترین کاغذ دیواری کافی شاپ را برای محیط کارتان انتخاب کنید.

ما در آسام مجموعه جذابی از انواع طرح‌های کاغذ دیواری را گردآوری کرده‌ایم که برای هر فضایی مناسب است. اگر محیط مفرحی دارید بهتر است به سراغ کاغذ دیواری کافه با رنگ‌های روشن و درخشان بروید. همچنان طرح‌های اسپرت می‌توانند نظر شما را جلب کند. برای فضای کلاسیک هم طرح‌های گل‌دار یا اصطلاحاً داماسک (گل رز) می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

مزایای کاغذ دیواری برای کافه کدام‌اند؟

در ادامه قصد داریم به بررسی مزایای این نوع کاغذ دیواری بپردازیم:

  • دیوارپوش کاغذی اصولاً گزینه مناسبی برای پوشاندن عیوب و آسیب‌های ظاهری دیوارهای کافه است.
  • با انتخاب یک طرح هوشمندانه برای کاغذ دیواری مناسب کافی شاپ می‌توانید مطمئن باشید که مهمانان شما از همان ابتدای ورود ارتباط درستی با فضا برقرار می‌کنند.
  • گزینه اکسنت وال یا اختصاص فقط یک دیوار برای نصب کاغذ دیواری یکی از پیشنهاد‌های ما برای کاهش بیشتر هزینه است. از طرفی، برجسته‌سازی فقط یک دیوار با کاغذ دیواری کافی شاپ تأثیر دوچندانی بر احوال مهمانان می‌گذارد.
  • انواع طرح‌ها و جنس‌های کاغذ دیواری در مقایسه با سایر دیوارپوش‌ها، دستکم ۵ سال بیشتر عمر می‌کنند.
  • قابلیت تمیز کردن کاغذ دیواری در مقایسه با انواع دیوارپوش بهتر است. این موضوع با توجه به اهمیت نظافت همیشگی کافه‌ها حرف اول را میزند.

بهترین نوع کاغذ دیواری برای کافی شاپ کدام است؟

برای بسیاری از کافه‌دارانی که علاقه دارند از کاغذ دیواری برای زیباسازی بیشتر دکوراسیون فضای خود استفاده کنند، جای سؤال است که بهترین نوع کاغذ دیواری کافه کدام است:

کاغذ دیواری وینیل

جنس وینیل بهترین نوع دیوارپوش کاغذی است. دوام بالا و استحکام چشمگیر این نوع در کنار قابلیت شست‌وشو باعث می‌شود اولین گزینه برای کافی من‌ها باشد.

کاغذ دیواری نانوون

کاغذ دیواری نانوون ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. قابلیت ضد حساسیت دارد و به‌اندازه کاغذ دیواری وینیل مستحکم و بادوام است. شما می‌توانید هرگونه لکه و آلودگی روی این جنس کاغذ دیواری را با دستمال نمدار، بگیرید.

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو با فناوری نانو تولید می‌شود و تمامی ویژگی‌های دیوارپوش وینیل را در خود جای داده است. اگر به دنبال کاغذ دیواری کافی شاپ از نوع بادوام و همچنین عایق گرما و سرما هستید، این محصول را توصیه می‌کنیم. البته که کاغذ دیواری نانو در مقایسه با انواع کاغذ دیواری، قیمت بالاتری دارد.

مشاوره با آسام پیش از خرید محصول

برای خرید بهترین کاغذ دیواری قطعاً به راهنمایی و تجربه اهالی فن نیاز دارید. کارشناسان ما در شرکت هنر و تجارت آسام با پشتوانه چندین ساله اجرا و نصب انواع کاغذ دیواری برای فضاهای متفاوت، در خدمت شما هستند تا بهترین گزینه را متناسب با بودجه و نیاز شما روی میز پیشنهاد‌ها قرار بدهند.

درصورتی‌که هنوز برای خرید کاغذ دیواری کافه تردید دارید، کافی است با تیم پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید تا آلبوم متنوعی از کاغذ دیواری کافی شاپ را پیش رویتان باز کنند!

قیمت کاغذ دیواری کافه

قطعاً موضوع هزینه یکی از پررنگ‌ترین دغدغه‌های مشتری در زمان انتخاب محصول موردنظر است. شما می‌توانید برای خرید زیباترین کاغذ دیواری کافه، از کارشناسان ما کمک بخواهید. آسام با درنظر گرفتن فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت کاغذ دیواری کافی شاپ ( تعداد رول، برند، جنس کاغذ دیواری و طرح موردنظر)، محصولی کاملاً متناسب با روحیات شما و فضای موردنظرتان را معرفی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات