برگزاری رویداد بهاره آسام آرت در خرداد ۱۴۰۳

برگزاری رویداد بهاره آسام آرت در خرداد 1403

فهرست مطالب

تجارت و هنر وقتی بازوبه‌بازوی یکدیگر می‌ایستند، جلوه تمام نمایی از دانش، زیبایی و شکوه را توأمان به تصویر می‌کشند. شرکت هنر و تجارت آسام سازنده این تصویر زیبا و دل‌نشین در بهار آسام شده است و اولین گردهمایی نمایندگان مجموعه را در محفلی صمیمانه و تخصصی، برگزار کرده. این گردهمایی با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف و تقویت یک همکاری دوسویه برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان، برگزار شد.

آسام آرت: تلاقی دانش و زیبایی

در سال ۱۳۹۶، شرکت هنر و تجارت آسام فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه تأمین اقلام متنوع دکوراسیون داخلی آغاز کرد. هدف از آغاز این فعالیت، ایجاد انقلابی جذاب در دنیای تزئینات دیواری و همچنین فروش محصولاتی ماندگار شامل انواع برندها و طرح‌های پارچه پرده و کاغذ دیواری بود.
این شرکت به لطف پشتوانه ارزنده‌ای که پیش از بنیان‌گذاری مجموعه داشت و همچنین حضور طراحان داخلی با دستاوردهای قابل‌تأمل، موفق شد تا همکاری خود را با برند راش آلمان در حوزه تولید انواع کاغذ دیواری لوکس، آغاز کند. با این اوصاف، آسام همکاری متمرکز خود را با برند موردنظر برای اخذ نمایندگی انحصاری و همچنین واردات محصولات اصیل دکوراسیون داخلی از سر گرفت و در این مسیر، گام‌های درخشانی برداشت.
سال ۱۳۹۹ همراه بود با توسعه همکاری و واردات برندهای اختصاصی درزمینهٔ انواع آیتم‌های دکوراسیون داخلی ازجمله پارچه پرده‌ای. در حال حاضر، آلبوم‌های مجموعه آسام شامل مجموعه چشم‌نوازی از هشت برند معتبر و اصیل اروپایی و ترک می‌شود.
دپارتمان شرکت هنر و تجارت آسام در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شد تا با هدف ارائه خدمات باکیفیت و تأمین محصولات لاکچری موردنیاز برای دکوراسیون داخلی، در مسیر جلب رضایت مشتریان سخت پسند خود گام بردارد. در این دپارتمان، تأمین دکوراسیون داخلی پروژه‌های ساختمانی، رفع دغدغه‌های فعالان صنعت ساخت‌وساز، گردشگری و هتل داری، شناسایی، بازاریابی و همچنین اقلام ضروری برای پروژه‌هایی با کاربری مسکونی، اقامتی و اداری، در صدر فهرست اولویت‌های مجموعه قرار گرفت.

گردهمایی بهارانه در واپسین روزهای خرداد

گردهمایی بهارانه در واپسین روزهای خرداد

سی‌امین چهارشنبه بهاری مجموعه آسام در خردادماه همراه بود با برگزاری اولین رویداد صمیمانه هشتاد نماینده شرکت از دو محصول کاغذ دیواری و پارچه پرده‌ای. در این گردهمایی که با هدف تجدیددیدار اهالی فن و همچنین گفت‌وگو در مورد نکات فروش آلبوم‌های مجموعه آسام برگزار شده بود، جناب آقای صالح آزادی (در سمت مدیرعامل) و جناب آقای بهروز ناطقی (در سمت رئیس هیئت‌مدیره)، توضیحات مفصلی را در مورد اهداف آینده شرکت ارائه دادند.
روند گردهمایی به‌گونه‌ای مدیریت شده بود که در کنار بهره‌مندی از سخنرانی آقایان، مهمانان از لطف یک مهمانی صمیمانه در بهاری دل‌انگیز نیز لذت بردند و انواع پذیرایی در کنار سرگرمی‌های نمایشی برای ایشان مهیا شده بود.

معرفی محصولات تازه‌وارد آسام

معرفی محصولات تازه‌وارد آسام

سی‌ام خردادماه ۱۴۰۳ همراه بود با معرفی دو محصول تازه‌وارد مجموعه، لیندر (Linder) و دی دبلیو سی (DWC) به ترتیب از آلبوم پرده و کاغذ دیواری. مهمانان گردهمایی بهاره آسام فرصت را غنیمت شمردند و با همراهی مدیرعامل محترم و رئیس هیئت‌مدیره مجموعه، از تماشای کالیته پارچه‌های پرده‌ای و کالیته محصولات کاغذ دیواری لذت بردند.
لیندر: قاب لغزان لطافت و خاطره
سال ۱۸۹۵ میلادی سال آغاز جاه‌طلبی سلستین لیندر، تکنیسین جوان نساجی بود. او پس از مهاجرت به فرانسه به‌عنوان مدیر فنی در یک کارخانه بافندگی در ویولای (Violay) فرانسه مشغول به کار شد. برند لیندر از آن کارخانه متولد شد و امروزه میراث چهار نسل از خانواده لیندر است.
برند فرانسوی لیندر، به‌عنوان یکی از برندهای فعال در طراحی و تولید انواع پرده، سرویس خواب، رومیزی، کوسن و کیف‌های پارچه‌ای در عرصه جهانی شناخته می‌شود. آغاز کار لیندر با بافندگی پرده بود که درنهایت عنوان بهترین تولیدکننده منسوجات فرانسوی را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است.

DWC: کاغذ دیواری از سرزمین گل‌ها

برند دی دبلیو سی یکی از برندهای شناخته‌شده از کشور هلند است. آلبوم موجود از انواع دیوار پوش‌های کاغذی طراحی و تولیدشده در این کشور، قاب درخشانی از زیبایی‌های کشور هلند با همراهی فناوری‌های مدرن برای تولید انواع به‌روز کاغذ دیواری برای انواع سلایق است.

آسام آرت و راهی که پیش رو دارد

شرکت هنر و تجارت آسام مفتخر است که کلکسیون ارزنده‌ای از انواع برندها و طرح های کاغذ دیواری و پارچه پرده‌ای را برای طیف گسترده‌ای از سلایق، به مشتریان سخت سلیقه معرفی کند. هدف از واردات برندهای نام‌آشنای این دو حوزه، تغییر و بهبود ذائقه هنری و افزایش آگاهی مشتری در مورد نقش و تأثیر تزئینات، ازجمله کاغذ دیواری و پرده، است. همچنین سیاست‌های تبیین شده در آسام در مسیری قرار گرفته است که همراهی هنر و روانشناسی زیبایی دوشادوش دانش دکوراسیون داخلی، جزو اولویت‌های تجاری مجموعه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

خرید محصولات