طرح‌های کاغذ دیواری هتلی

چگونه برای سال جدید بهترین کاغذ دیواری هتلی را سفارش بدهیم؟

هتل‌ها یکی از پر تقاضاترین مراکز خدماتی در سراسر جهان برای دریافت خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی هستند. این بخش‌های خدماتی با نظارت بر نوع چیدمان، در تلاش هستند تا تأثیرگذاری ماندگاری بر مهمانان و حاضرین در فضای داخلی هتل داشته باشند. یکی از دغدغه‌های بزرگ بسیاری از مدیران هتل‌ها و طراحان داخلی در این ساختمان‌ها، انتخاب کاغذ دیواری هتلی است. مجموعه آسام در تلاش است با گردآوری گنجینه انواع کاغذ دیواری لوکس مناسب هتل از بهترین برندهای ترک و اروپایی ، لبخند رضایت را بر لبان مشتریان خود بنشاند و برای بهبود فضاسازی در هتل‌ها قدم مؤثری بردارد.

بهترین فضاها برای اجرای کاغذ دیواری هتلی

اگرچه از اسم کاغذ دیواری برای هتل این‌چنین برمی‌آید که مشخصاً کاربری مخصوص هتل داشته باشد، ولی بسیاری از مشتریان این نوع کاغذ دیواری‌ها، مصرف‌کنندگانی هستند که با توجه به جنبه تزئینی و جلوه دوچندان کاغذ دیواری برای هتل، آن را برای بخش‌های مختلفی از خانه یا ساختمان خود در نظر می‌گیرند.

ناگفته نماند که مدیران هتل‌ها می‌توانند برای هریک از بخش‌های هتل، متناسب با همان فضا، کاغذ دیواری مناسب را انتخاب کنند. این بخش‌ها به تفکیک شامل پذیرش هتل، لابی (سالن انتظار)، راهرو(ها) و رستوران می‌شود.

مناسب برای اتاق‌های هتل

کاغذ دیواری مخصوص اتاق‌های هتل مشخصاً باید از جلوه‌های بصری و تنوع رنگی بیشتری برخوردار باشد. همچنین در نظر گرفتن جنبه آرامش بخشی طرح و رنگ در بستر کاغذ دیواری را نباید نادیده بگیرید. همچنین ناگفته نماند که تنوع طرح و رنگ برای هریک از اتاق‌های یک سوئیت باید رعایت شود؛ اتاق نشیمن، پذیرایی و اتاق(های) خواب.

مناسب برای راهروهای هتل

با انتخاب هوشمندانه و ظریف یک کاغذ دیواری می‌توانید از تأثیرگذاری این محصول بر فضای راهروهای هتل استفاده کنید. اگر راهروهایی کمی تنگ در هتل طراحی شده‌اند، با نصب کاغذ دیواری‌های روشن و دارای طرح‌های ساده‌تر، می‌توانید به افزایش عمق و وسعت دید مهمانان و بزرگ‌تر نشان دادن راهروها کمک کنید.

مناسب برای لابی هتل

با توجه به اینکه لابی یا سالن پذیرایی یک مکان عمومی در هتل است توصیه می‌کنیم به سراغ طرح و رنگ‌هایی بروید که به‌عنوان کاغذ دیواری هتلی در ایجاد شادابی و طراوت جمعی و افزایش انرژی نقش چشمگیری داشته باشد. طرح‌های مدرن یا الگوهای هندسی درشت را توصیه می‌کنیم.

مناسب برای کافی‌شاپ/ رستوران

به دلیل تنوع طرح و رنگ و جذابیت‌های تأثیرگذار بر ذهن و روان افراد، این نوع کاغذ دیواری یکی از گزینه‌های منتخب برای گردانندگان کافی‌شاپ و رستوران‌هاست. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله کاغذ دیواری برای کافه را مطالعه کنید.

مناسب برای سالن‌های زیبایی

بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی مایل هستند دیوارهای محیط کار خود را با کاغذ دیواری برای هتل بپوشانند. کمک به فضاسازی بهتر و ترغیب مشتری به دریافت خدمات بیشتر ازجمله اثرات انکارناپذیر یک کاغذ دیواری باکیفیت و مناسب است.

مناسب برای مراکز خرید و مکان تجاری

کاغذ دیواری هتلی برای هرچه زیباتر کردن فضاهای تجاری توصیه می‌شود. شما می‌توانید به‌عنوان مدیر مرکز خرید یا یکی از مالکین فروشگاه‌ها، همه یا بخشی از دیوارهای مجتمع تجاری خود را با این مدل کاغذ دیواری خوش جلوه بپوشانید.

توجه داشته باشید که کاغذ دیواری مخصوص هتل باید شاخصه‌های مهمی چون قابلیت شست‌وشو و جلوگیری از انتشار صدا را داشته باشد.

در زمان انتخاب کاغذ دیواری مناسب هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

فراموش نکنید که شاخص‌های برجسته‌ای برای انتخاب یک کاغذ دیواری هتلی باکیفیت و ماندگار وجود دارد. این شاخص‌ها به شکل چشمگیری با ویژگی‌های کلی همه انواع کاغذ دیواری، تفاوت دارند.

مقاومت در برابر خراش و ساییدگی

با توجه به اینکه هتل یک مکان پر رفت آمد و در معرض هرگونه آسیب، گردوغبار و آلودگی است، کارشناسان ما در مجموعه آسام توصیه می‌کنند فقط مدل‌هایی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید که در برابر چنین مشکلاتی، مقاومت کافی و بالایی داشته باشند. درواقع پشت سر گذاشتن آزمایش‌های متفاوتی شامل آزمایش مقاومت رنگ، مقاومت سایشی و آزمایش کهنگی در مورد کاغذ دیواری هتلی بسیار مهم است.

درجه‌بندی در برابر آتش

ریسک اشتعال و خطر آتش‌سوزی در ساختمان‌های بزرگ و چندطبقه به‌مراتب بیشتر است. شما، در کنار رعایت استانداردهای جهانی برای حفظ امنیت ساختمان لازم است نوعی کاغذ دیواری مقاوم در برابر آتش را برای دیوارها انتخاب کنید که مانع پیشروی آتش در زمان آتش‌سوزی باشد.

استانداردهای جهانی EN13501، ASTM E84 و NFPA 286 ازجمله استانداردهای پذیرفته‌شده برای کاغذ دیواری مناسب هتل هستند.

انتشار شعله

ازآنجایی‌که مواد ساختمانی و مخصوصاً کاغذ ازجمله مواد اشتعال‌زا به شمار می‌روند، لازم است استانداردهای لازم در مورد جلوگیری از نشر سریع آتش رعایت شود. بنا بر تأکید طراحان داخلی و مهندسان ساختمان، متریال به کار گرفته‌شده برای کاغذ دیواری مخصوص هتل باید زیر نظر متخصصین انتخاب شود.

ضد باکتری

هتل‌ها به دلیل رفت‌وآمد افراد بسیار با ویژگی‌های فردی و بدنی متفاوت، به‌عنوان یکی از مراکز اصلی انتقال آلودگی به شمار می‌روند. انتخاب کاغذ دیواری قابل‌شست‌وشو مناسب هتل، یکی از موانع انتشار آلودگی و باکتری است. بنابراین توصیه می‌کنیم با توجه به تماس هرروزه بدن انسان با سطوح دیوار، محصولی را انتخاب کنید که بالاترین مقاومت را برابر رشد باکتری و تکثیر آن داشته باشد.

فراموش نکنید که زیرسازی کاغذ دیواری و پاک‌سازی کامل دیوار از هرگونه آلودگی، یکی از اصول مهم پیش از نصب دیوارپوش کاغذی برای هتل‌هاست.

مقاومت در برابر نور

ازجمله استانداردهای لازم در زمان انتخاب کاغذ دیواری مناسب هتل، توجه به مقاومت رنگی در برابر تابش نور طبیعی و نور مصنوعی است. با توجه به تأثیر نور بر کمرنگ شدن طرح‌های روی کاغذ دیواری، بهتر است این نکته مهم را در نظر داشته باشید.

سازگاری با محیط‌زیست

امروزه با توجه به اهمیت فعالیت‌های زیست‌محیطی، توصیه می‌کنیم به سراغ مدل‌هایی از کاغذ دیواری بروید که در راستای سلامت و حفظ محیط‌زیست تولید می‌شوند. درواقع مواد چاپی بی‌خطر و غیر سمی به‌کاربرده شده در این مدل کاغذ دیواری‌ها، پیام دوستدار محیط‌زیست را در خود نهفته دارند.

معرفی انواع طرح‌های کاغذ دیواری هتلی

به‌طورکلی کاغذ دیواری‌های هتلی دو نوع هستند:

◄ بر اساس سبک

◄ بر اساس رنگ‌بندی

کاغذ دیواری بر اساس سبک

برای انتخاب کاغذ دیواری بر اساس سبک، بهتر است با انواع سبک‌ها بیشتر آشنا شوید:

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک پرطرفدارترین سبک دیوارپوش کاغذی است. طرح‌های تماشایی پیاده شده برای این سبک کاغذ دیواری، حس لوکس و اشرافی جذابی به فضا می‌بخشد که دقیقاً مناسب محیط‌هایی مانند هتل است.

کاغذ دیواری سه‌بعدی

هتل یک فضای پویا و پرتحرک است. با انتخاب کاغذ دیواری سه‌بعدی به‌خوبی می‌توانید این حس را دوچندان کنید، هتل خود را بین مهمانان محبوب‌تر کنید و از اقامت بیشتر آن‌ها لذت ببرید. کاغذ دیواری سه‌بعدی کمک می‌کند فضای هتل، بزرگ‌تر به نظر برسد و با توجه به تنوع طرح‌های این سبک کاغذ دیواری، دست شما برای هر نوع چیدمانی کاملاً باز است.

کاغذ دیواری آبرنگی

کاغذ دیواری آبرنگی ازجمله گزینه‌های مدرن برای طراحی داخلی ساختمان به شمار می‌رود. مدیران هتل‌ها و مراکز خدماتی- تجاری می‌توانند با انتخاب این سبک کاغذ دیواری، از مهمانی خیره‌کننده رنگ‌ها برای فضاسازی هرچه بهتر محیط بهره‌مند شوند.

کاغذ دیواری هتلی بر اساس رنگ‌بندی

6 رنگ پیشنهادی زیر از آلبوم آسام بهترین انتخاب بر اساس رنگ‌بندی است:

  • رنگ بژ ( القای راحتی، آرامش، امنیت و رفاه)
  • رنگ خاکستری ( القای حس تمرکز، یک رنگ خنثی)
  • رنگ قهوه‌ای ( القای اصالت، حرارت، رفاه و آگاهی)
  • رنگ سفید ( القای شفافیت، سادگی، درخشش، پاکیزگی و اصالت- معروف به Clean Chic)
  • رنگ آبی ( القای شکوه و اشرافی گری، آرامش، اعتبار و آبی آسمان)
  • رنگ سبز ( القای طراوت، روشنایی، امید و نشاط)

مزایای استفاده از دیوارپوش کاغذی مخصوص هتل

به‌طورکلی استفاده از طرح های کاغذ دیواری در هتل‌ها و معماری داخلی مزایای بی‌شماری دارد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • نداشتن بو و فاکتورهای حساسیت‌زا
  • بهترین جایگزین رنگ (مخصوصاً برای مناطق شرجی)
  • عایق صوتی
  • قابل‌شست‌وشو تمیزکاری
  • نصب بسیار ساده و سریع
  • تنوع طرح و رنگ برای هر نوع سلیقه
  • امکان ترمیم یا تعویض

آلبوم پروژه‌های تکمیل‌شده آسام در کشور

شرکت هنر و تجارت آسام باافتخار موفق شده است درزمینهٔ مشاوره خرید، اجرا و نصب کاغذ دیواری هتلی، برای هتل‌های نام‌آشنای کشور، خدمات موردنظر را ارائه بدهد.

  • اجرای کاغذ دیواری لاکچری هتلی برای هتل مشهد
  • اجرای پروژه نصب کاغذ دیواری برای هتل کوثر اصفهان
  • اجرا و نصب کاغذ دیواری مناسب هتل برای هتل میزبان بابلسر
  • اجرای کاغذ دیواری برای تالار زمرد و لابی هتل همای تهران
  • اجرای کاغذ دیواری هتلی برای هتل استقلال ( سوئیت‌های طبقات 13، 14 و 15 و همچنین تالار دریای نور)

مشاوره خرید از آسام

برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری موردنظر خود قطعاً به راهنمایی اهالی فن نیاز پیدا می‌کنید. تأکید ما روی واژه قطعاً نشانه اهمیت رضایتمندی شما در فرایند خرید تا زمان اجرا و نصب کاغذ دیواری است. شما می‌توانید ضمن تماس با تیم مشاوره شرکت هنر و تجارت آسام، پس از استعلام قیمت محصول موردنظر، از تمامی جزئیات کاغذ دیواری دلخواه خود اطلاع کسب کنید. کارشناسان مجموعه در تلاش هستند، با توجه به تعداد رول، طرح، جنس و برند انتخابی شما، بهترین کاغذ دیواری مناسب هتل را معرفی کنند.

قیمت کاغذ دیواری هتلی

در نظر گرفتن قیمت پیش از خرید یکی از فاکتورهای مهم است که هر مشتری باید به آن توجه داشته باشد. ما زمانی قیمت را اعلام خواهیم کرد که شما تصمیم نهایی را با توجه به نیاز خود گرفته باشید. مجموعه آسام ضمن توجه به فاکتورهای مهمی چون تعداد رول، طرح، جنس و برند انتخابی شما، قیمت نهایی کاغذ دیواری هتلی را اعلام خواهند کرد.

خرید محصولات