طرح‌های پارچه پرده اتاق خواب

Casablanca

عرض: ۳۲۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۲۶۶ گرم

Dimi blackout

عرض: ۳۰۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۷۵۳ گرم

Dallas

عرض: ۲۹۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۷۸۰ گرم

Lecce design

عرض: ۲۸۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۷۵۹ گرم

Akyaka design

عرض: ۳۰۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۵۴۰ گرم

Jersey design

عرض: ۳۱۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۶۸۹ گرم

Havana design

عرض: ۲۹۰ سانتی‌متر جنس: ۱۰۰٪ پلی‌استر وزن پارچه: ‌۸۵۲ گرم

بایدها و نبایدهای خرید پارچه پرده اتاق خواب برای سال نو

اتاق خواب همواره امن‌ترین نقطه هر خانه‌ای به شمار می‌رود و دقیقاً به همین دلیل انتخاب یک پرده مناسب با فضا و دکوراسیون آن جزو دغدغه‌های افراد خوش‌سلیقه است. درصورتی‌که مایل هستید تغییراتی در پرده اتاق خواب ایجاد کنید، انتخاب بهترین پارچه پرده اتاق خواب قدم اول است. آسام با واردات خوش‌نام‌ترین برندهای ترک و اروپایی، مفتخر است در این مسیر همراه و مشاور شما برای خرید بهترین محصول باشد.

چه جنسی برای پارچه پرده اتاق خواب مناسب است؟

اگر هنوز برای انتخاب جنس مناسب پرده تردید دارید این بخش از راهنمای خرید آسام را از دست ندهید!

پارچه پلی‌استر

پارچه پرده‌ای جنس پلی‌استر اولین پیشنهاد ما به آن دسته از مشتریانی است که می‌خواهند برای اولین بار پارچه پرده‌ای اتاق خواب خریداری کنند. این جنس به دلیل مقاومت بالا و عمر مفید طولانی، قطعاً اعتماد مشتری را جلب می‌کند.

پرده‌های حریر و تور

این جنس پرده نه‌تنها برای اتاق خواب که برای هر اتاق و هر نوع دکوراسیونی مناسب است. پرده توری یا حریر نمای فوق‌العاده زیبایی دارد و به تقویت حس آرامش اتاق خواب بسیار کمک می‌کند. این جنس پرده بهترین پیشنهاد ما برای فصل بهار و تابستان هستند و درصورتی‌که در فصل زمستان قصد خرید دارید، همراه با یک والان می‌توانید این جنس پرده را همچنان استفاده کنید.

پرده‌های مخمل و ساتن

قطعاً جنس مخمل یا ساتن مانع ورود هوای سرد به اتاق می‌شود و از طرفی جلوی خروج هوای گرم را از اتاق می‌گیرد. برای مدیریت هرچه بهتر نور هم می‌توانید به‌راحتی با کمی جمع‌کردن پرده، از ورود نور لذت ببرید.

پارچه پرده‌ای ابریشم

اگر طرفدار یک پرده رؤیایی و بسیار لطیف هستید، پارچه پرده‌ای ابریشم اولین و آخرین انتخاب است! البته که مشاوران ما در آسام تأکید می‌کنند حتماً ابریشم باکیفیت خریداری کنید و تاجاییکه برایتان امکان دارد به سراغ ابریشم مصنوعی ( قیمت بالا و عمر مفید پایین) نروید.

پرده‌های کتان یا نخی

این جنس پارچه پرده اتاق خواب به معنای واقعی کلمه یک انتخاب دوست‌داشتنی برای اتاق خواب شما خواهد بود. پارچه سبک و قابل شست و شو که دغدغه شما را برای تمیزکاری و رسیگی به پرده کم میکند.

بایدها برای انتخاب پارچه پرده‌ای اتاق خواب

برای اینکه از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید توصیه می‌کنیم حتماً نکات زیر را پیش از خرید در نظر بگیرید:

ابعاد پنجره اتاق خواب چقدر است؟

تناسب ابعاد پرده با ابعاد پنجره مهم است. دقت کنید که پنجره اتاق با عرض کم یک پرده با همین متراژ می‌خواهد و ابعاد دقیقاً باید با هم همخوانی داشته باشند. عدم توجه به این ظرایف باعث به هم خوردن تعادل، زیبایی و تناسب بصری فضای اتاق خواب و درنهایت القای حس ناخوشایند می‌شود.

 چه جنسی مناسب است؟

به‌طورکلی توصیه می‌کنیم پارچه پرده اتاق خواب را از جنس ضخیم انتخاب کنید تا دید کمتری از بیرون ایجاد کند. همچنین می‌توانید از لطف پارچه‌های حریر در ترکیب با جنس ضخیم بهره‌مند شوید. پرطرفدارترین جنس پارچه پرده‌های اتاق خواب از مخمل، نخ پنبه، کرباس، کتان و پلاستیک است.

چه رنگی برای اتاق خواب انتخاب کنم؟

انتخاب رنگ پرده کاملاً به سلیقه شخصی صاحب اتاق و البته چیدمان آن بستگی دارد. شاید مایل باشید با توجه به پالت رنگی دکوراسیون، یک رنگ غالب را برای رنگ پرده خود انتخاب کنید که در این حالت، زیباترین کار را انجام می‌دهید.

بهترین مدل برای پرده اتاق خواب کدام است؟

مدل‌های متنوعی در بازار موجود است که می‌توانید به‌تناسب سلیقه، چیدمان و دکوراسیون و بودجه یکی را انتخاب کنید:

  • پرده پانچی- زیباترین و به‌روزترین مدل پرده که با چین‌های عمیق و طرح و نقش متنوع قلب هر صاحب‌سلیقه‌ای را می‌رباید. این مدل پرده به‌راحتی نصب می‌شود.
  • پرده والان دار- پرده والان دار یک مدل پرطرفدار است. استفاده از یک پارچه ساده و شیک به‌عنوان والان یا شال واقعاً چشم هر بیننده‌ای را میخکوب می‌کند. اگر اتاق خوابی با چیدمان مدرن و مینی مالیستی دارید، حتماً مدل والان دار مناسب سلیقه شماست!
  • پرده کرکره‌ای و شید رول- پرده کرکره‌ای نگهبان نور اتاق خواب شماست. از طرفی این مدل به دلیل کارایی عالی و حس نوستالژیکی که می‌دهد، به‌راحتی در دکوراسیون خانه شما جا باز خواهد کرد.
    کاربردهای متنوع پارچه پرده اتاق خواب

ازآنجایی‌که جنس پارچه پرده برای اتاق خواب معرف فضایی آرام و امن باید باشد، شما می‌توانید این نوع پرده را برای فضاهایی که نیاز به القای حس آرامش دارند، استفاده کنید. نصب این نوع پرده برای سالن‌های مدیتیشن، یوگا و موارد مشابه را پیشنهاد می‌دهیم. درنهایت، می‌توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان آسام، بهترین انتخاب را برای فضای موردنظر خود داشته باشید.
نکات تکمیلی پیش از خرید پارچه

پرده‌های اتاق خواب

پیش از خرید پارچه پرده اتاق خواب لازم است سه نکته مهم را در نظر داشته باشید:

  • حریم خصوصی- با توجه به اینکه اتاق خواب شخصی‌ترین اتاق در هر خانه‌ای به شمار می‌رود، توصیه می‌کنیم در انتخاب جنس و ابعاد پارچه پرده‌ای حساسیت و دقت لازم را در نظر داشته باشید.
  • نوع پارچه- انتخاب نوع والان دار، کرکره‌ای یا پانچی کاملاً به فضای ایجادشده در اتاق و چیدمان آن بستگی دارد.
  • رنگ پرده- رنگ پرده نشان‌دهنده روحیات، سلیقه و دکوراسیون اتاق خواب است. بنابراین توصیه می‌کنیم سلیقه و دقت لازم را در انتخاب رنگ دلخواه خود در نظر داشته باشید.

مشاوره با آسام و راهنمای خرید بهترین پرده

ازآنجایی‌که خرید پارچه پرده‌ای به صرف زمان و سلیقه بیشتری نیاز دارد، لازم است برای رضایت کامل از خرید خود با اهل‌فن مشاوره کنید. چراکه مشاوره به‌موقع دید بهتری به شما می‌بخشد. این دید مشخصاً در مورد ابعاد پارچه، اندازه‌گیری دقیق، انتخاب مدل و جنس متناسب با فضای اتاق خواب و موارد مهم‌تر دیگری است که ممکن است ازنظر مشتری دور مانده باشد.

آسام مفتخر است با در اختیار داشتن تیم مشاوران، بهترین امکان را برای تصمیم‌گیری پیش از خرید برای مشتریان سخت سلیقه خود فراهم کند.

نکاتی در مورد قیمت پارچه پرده اتاق خواب

برای خرید پارچه پرده اتاق خواب، می‌توانید پس از دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه آسام، مراحل ثبت سفارش و نهایی کردن خرید را انجام دهید. با توجه به دغدغه قیمت، محصولی برای شما در نظر گرفته می‌شود که در عین زیبایی و مدرن یا سادگی، عمر مفید طولانی و ماندگاری بالایی خواهد داشت.

خرید محصولات