طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی

Brick

طرح اصلی: Brick نوع سطح: ‌ ساده جنس: بی بافت (non-woven) ابعاد هر رول: ۱۰.۰۵ متر در ۰.۵۳ متر (حدود ۵ متر مربع) (non-woven)

Diamond pattern

طرح اصلی: Diamond pattern نوع سطح: ‌ ساده جنس: بی بافت (non-woven) ابعاد هر رول: ۱۰.۰۵ متر در ۰.۵۳ متر (حدود ۵ متر مربع)

Feather design

طرح اصلی: feather motif نوع سطح: ‌بافت‌دار جنس: بی بافت (non-woven) ابعاد هر رول: ۱۰ متر در ۰.۵۰ متر (حدود ۵ متر مربع)

Graphic

طرح اصلی: Graphic cube pattern نوع سطح: ‌بافت‌دار جنس: بی بافت (non-woven) ابعاد هر رول: ۱۰ متر در ۰.۵۰ متر (حدود ۵ متر

Snakeskin

طرح اصلی: snakepattern نوع سطح: ‌بافت‌دار جنس: بی بافت (non-woven) ابعاد هر رول: ۱۰ متر در ۰.۵۰ متر (حدود ۵ متر مربع) (non-woven)

کاغذ دیواری سه بعدی را می‌توان نوعی دیوار پوش نوین عنوان کرد. این دیوار پوش با استفاده از طرح‌ها و تصاویر عمق‌دار احساس بی‌نظیری را به کاربران القا می‌کند. اغلب طرح‌های سه بعدی کاغذ دیواری شامل تصاویری از طبیعت، شهر و اشکال هندسی هستند. با توجه به این تفسیر می‌توان گفت این نوع از دیوار پوش ها، یکی از مهم‌ترین نیاز‌های خانه، هتل‌ها و ادارات هستند. در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازیم.

چه فضایی مناسب استفاده از دیوار پوش سه بعدی است؟

اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، راهرو و سقف منازل و ادارات، هتل‌ها و آپارتمان‌ها فضا‌هایی مناسب برای استفاده از این نوع دیوارپوش ها هستند. به بیان دیگر افراد می‌توانند با بهرمندی از دیوار پوش‌های سه بعدی به منازل، ادارات و یا هتل‌های خود رنگ تازه‌ای دهند. این امر سبب افزایش کارایی و بهروری در افراد خواهد شد.

  • اتاق خواب: اتاق‌های خواب یکی از بهترین محیط‌ها برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی است. چرا که دیوار پوش در چنین فضایی تاثیر بسیاری در روحیه و سازگاری افراد خواهد داشت. از این رو بهتر است برای کاغذ دیواری اتاق خواب از رنگ‌های سرد و آرام در آن بهره ببرید. این امر سبب افزایش آرامش و کیفیت استراحت خواهد شد.
  • اتاق کودک: برای افزایش حس خلاقیت و شادی در کودکان بهتر است از دیوار پوش‌هایی با رنگ‌های گرم و شاد مانند زرد، قرمز و نارنجی بهره ببرید. نکته بسیار مهم درباره کاغذ دیواری سه بعدی آن است که شما می‌توانید طرح‌های کارتونی را با توجه به سلیقه فرزند خود برای کاغذ دیواری اتاق کودک انتخاب کنید.
  • سالن پذیرایی: افراد یک خانواده یا مهمانان بیشترین ساعات روز خود را در سالن پذیرایی می‌گذرانند. این به آن معنی است که چنین محیطی را می‌توان قابل مشاهده‌ترین بخش یک خانه عنوان کرد. با این تفاسیر توصیه می‌شود از دیوار پوش‌هایی استفاده کنید که حس شکوه را به مهمانان و افراد خانه منتقل کند. همچنین بهتر است کاغذ دیواری پذیرایی با سبک دکوراسیون هم‌خوانی داشته باشد.
  • راهرو: راهرو ادارات، هتل‌ها و حتی منازل باید به افراد احساس جریان و حرکت را القا کند. بهتر است از رنگ‌هایی روشن مانند سفید، کرم و یا صورتی در راهرو بهره ببرید. همچنین می‌توانید از طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی مانند نقشه، پله یا راه آهن برای کاغذ دیواری راهرو استفاده کنید.
  • سقف: بهترین انتخاب برای کاغذ دیواری سقف ادارات یا منازل و هتل‌ها رنگ و طرحی است که احساس وجود ارتفاع را به افراد منتقل کند. برای این کار افراد می‌توانند از رنگ‌های مشکی، آبی تیره و بنفش تیره بهره ببرند. نکته حائز اهمیت که باید به آن توجه داشته باشید این است که طرح‌هایی چون کاغذ دیواری کهکشانی، ستاره در آسمان شب، ماه و سیارات برای کاغذ دیواری سقف مناسب هستند.

معیار‌های انتخاب بهترین کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

برای انتخاب بهترین دیوار پوش سه بعدی نکات بسیاری را باید در نظر داشته باشید. با به یاد داشتن این نکات هنگام خرید می‌توانید مناسب‌ترین دیوار پوش را برای محیط مد نظر خود انتخاب کنید. برخی از این نکات شامل اندازه محیط، جنس دیوار پوش، برند سازنده و رنگ آن است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  • اندازه و متراژ محیط: توصیه می‌شود متراژ و اندازه محیطی که دیوار پوش روی آن نصب می‌شود را بدانید. برای فضاهای کوچک، بهتر است از طرح‌های کاغذ دیواری ساده و روشن استفاده کنید تا فضا را بزرگ‌تر نشان دهید. برای فضاهای بزرگ، می‌توانید از طرح‌های پیچیده و تیره استفاده کنید تا فضایی گرم و صمیمی را به افراد القا نمایید.
  • جنس مواد: نکته بسیاری مهمی که باید به آن توجه داشته باشید جنس و کیفیت دیوار پوش است. کاغذ دیواری باید از مواد مرغوب و ضخیم ساخته شده این امر سبب طول عمر مفید بیشتر این محصولات خواهد شد. همچنین بهتر است دیوار پوش قابل شست‌وشو باشد تا بتوانید آلودگی‌ها و چربی‌ها را از روی آن برطرف کنید.
  • برند:مهم‌ترین رکن خرید دیوار پوش را می‌توان انتخاب برند مناسب عنوان کرد. توصیه می‌شود دیوارپوش برند‌های معتبر را خریداری کنید. چرا که اغلب این برند‌ها به شما ضمانت نامه‌هایی مبنی بر کیفیت و اصالت کالا را عرضه خواهند کرد.

مزایای استفاده از دیوار پوش سه بعدی چیست؟

شما می‌توانید از بهترین کاغذ دیواری سه بعدی برای القا حس آرامش به افراد استفاده کنید. همچنین این محصولات می‌توانند نواقص محیط را پوشش داده و زیبایی فوق‌العاده به محیط ببخشند.

  • القای حس آرامش: اگر از رنگ و طرح مناسب دیوار پوش استفاده کنید می‌توانید حس بسیار رضایت بخشی را برای افراد خانواده و یا مشتریان هتل، تالار و رستوران ایجاد کنید.
  • پوشش نواقص و افزایش زیبایی: می‌توان پوشش کاغذی دیوار را مهم‌ترین عامل افزایش زیبایی محیط عنوان کرد. چرا که این محصول به عنوان نوعی پوشش برای نواقص دیوار عمل می‌کند. از طرفی با طرح‌های زیبایی که دارد فضا را دلنشین‌تر خواهد کرد.

دیوارپوش سه بعدی در چه مدل‌هایی تولید می‌شود؟

با توجه به سطح کاربرد گسترده‌ای که این نوع دیوارپوش دارد، شرکت‌های سازنده اقدام به طراحی و تولید آن در مدل‌های مختلف می‌نمایند. از این رو شما می‌توانید کاغذ دیواری سه بعدی را در مدل‌های زیر خریداری کنید.

  • وینیل: این نوع دیوار پوش از مواد پلاستیکی ساخته شده است. از این رو مقاوم در برابر رطوبت، آلودگی و سایش خواهد بود. این کاغذ دیواری‌ها معمولا ضخیم و سنگین هستند و نصب آن‌ها نیاز به چسب دارد. کاغذ دیواری وینیل مناسب برای فضاهایی است که دائما در تماس با آب و چربی هستند.
  • کاغذی: دیوار پوش کاغذی از مواد سلولزی ساخته شده است. این محصول بسیار سبک و نازک است. این نوع پوشش دیواری به راحتی کنده و پاره می‌شوند و نمی‌توانند رطوبت را تحمل کنند. کاغذ دیواری‌های کاغذی نیز نیاز به چسب دارند و مناسب برای فضاهایی مانند اتاق خواب یا پذیرایی هستند. طرح‌های کاغذ دیواری بسیار متنوع عستند.
  • گرافیکی: نوع دیگر کاغذ دیواری که دارای بافت‌های گرافیکی هستند، دیوار پوش سه بعدی گرافیکی نام دارند. این مدل از دیوار پوش‌ها اغلب از نقش‌های کوچک گرافیکی و هندسی تکرار شونده تشکیل شده‌اند. این امر باعث ایجاد یک جلوه بصری هنری و خلاقانه روی دیوار می‌شود و می‌توانند فضای داخلی را مدرن و شیک کنند. این محصول معمولا از جنس کاغذی یا غیر بافته هستند و نصب آن‌ها نیاز به توجه به الگو و ترتیب روی کاغذ خواهد داشت.

خرید دیوار پوش سه بعدی

شما می‌توانید برای خرید با کیفیت‌ترین دیوارپوش‌های سه بعدی به شرکت هنر و تجارت آسام مراجعه کنید. آسام تضمین کننده بالاترین استاندارد کیفیت از تامین کنندگان اروپایی است. همچنین امکان تامین مستقیم سفارشات پروژه‌های بزرگ از اروپا را خواهد داشت. نکته حائز اهمیت آن است که محصولات تنها ظرف 24 ساعت به دست مشتریان می‌رسد.

با این حال اگر نیاز به مشاوره در زمینه خرید کاغذ دیواری دارید، می‌توانید با کارشناسان آسام در ارتباط باشید. کارشناسان ضمن پاسخ‌گویی به سوالات می‌توانند شما را در زمینه انتخاب طرح مناسب با فضا و حتی دکوراسیون شما را راهنمایی کنند. دیگر نیازی به نگرانی برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی نیست.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

ارکان مهمی در تعیین قیمت دیوار پوش‌های سه بعدی تاثیر گذار هستند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها برند تولید کننده دیوار پوش است. نکته مهم دیگر کیفیت و قابلیت شست‌و‌شوی آن‌ها خواهد بود. که افراد باید به آن توجه داشته باشند. همچنین طرح‌هایی مختلف اعم از طبیعت یا شهر‌های زیبا که از پرفروش‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی هستند نیز در تعیین قیمت تاثیر گذارند.

خرید محصولات