صفر تا صد سفارش کاغذ دیواری

نمونه طرح کاغذ دیواری

فهرست مطالب

سفارش کاغذ دیواری یک فرآیند راحت و هیجان انگیز است که به شما امکان می دهد فضای زندگی خود را با سبک و شخصیت ارتقا دهید. با انتخاب طرحی شروع کنید که با ترجیحات زیبایی شناختی شما مطابقت داشته باشد و دکوراسیون موجود شما را تکمیل کند. ابعاد دیواری را که می خواهید بپوشانید اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که مقدار مناسب کاغذ دیواری را سفارش داده اید. بسیاری از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌ها طیف وسیعی از گزینه‌ها، از الگوهای پر جنب و جوش گرفته تا بافت‌های ظریف را ارائه می‌دهند. هنگام ثبت سفارش، جزئیات محصول از جمله ابعاد، نوع مواد و هرگونه لوازم جانبی یا ابزار مورد نیاز برای نصب را دوباره بررسی کنید. توصیه می‌شود مقدار کمی بیشتر از مقدار مورد نیاز سفارش دهید تا اشتباهات یا تنظیمات در حین نصب در نظر گرفته شود. با نهایی شدن انتخاب کاغذدیواری خود، مشتاقانه منتظر ورود آن باشید و پس از رسیدن، دستورالعمل‌های سازنده را برای نصب دنبال کنید و از دگرگونی صاف و بصری فضای خود اطمینان حاصل کنید.

اگر قصد تعویض کاغذ دیواری های خانه یا محل کار خود را دارید و یا اگر منزل جدیدی خریداری کرده اید که می خواهید برای اولین بار با کاغذ دیواری، اتاق های آن را تغییر دکوراسیون دهید، در این صورت حتما به دنبال بهترین گزینه برای فضای مورد نظر خود می گردید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید. در هنگام گشت و گذار در مغازه های فروش کاغذ دیواری یا سایت های مرتبط با انواع طرح ها و رنگ های مواجه می شوید. ممکن است تنوع زیاد طرح ها و رنگ ها شما را سردرگم کرده و انتخاب را برایتان دشوار کند. بنابراین برای یک انتخاب درست نیاز است قبل از سفارش و انتخاب طرح کاغذ دیواری با نکات مهمی در این زمینه آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم نکات مهم صفر تا صد سفارش کاغذ دیواری را برایتان بازگو کنیم.

معیارهای مهم انتخاب برای کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کردن یک اتاق می تواند بدون اینکه هزینه های گزافی برای شما به همراه داشته باشد ظاهر و احساس آن را تغییر محسوسی دهد. معیارهای مهمی در سفارش کاغذ دیواری وجود دارد که در هنگام خرید بایستی به آن ها توجه کامل شود. علاوه بر این نکات که در ادامه گفته می شود؛ فاکتورهایی مانند قابلیت شستشو، مقاومت در برابر نور و آلودگی، روش نصب راحت، چسباندن و حذف بدون دغدغه را نیز جزوه عوامل خرید در نظر بگیرید.

مقیاس و اندازه

هنگام سفارش کاغذ دیواری حتما اندازه اتاق ها را به دقت به یاد داشته باشید. چرا که طرح کاغذ دیواری در بزرگ یا کوچک نشان دادن اتاق ها بسیار موثر است. به طور مثال الگوهای بزرگ و برجسته برای اتاق های بزرگ مثل اتاق غذاخوری یا قسمتی از اتاق نشیمن مناسب است.علاوه بر این حتما اندازه دقیق دیوار ها را نیز محاسبه کنید برای اینکار با تعیین مساحت با ضرب طول دیوار در ارتفاع دیوار شروع کنید. سپس محاسبه کنید که چه مقدار مساحت دیوار در اثر سایر قسمت ها مانند درها و پنجره‌ها حذف می شود و نیازی به کاغذ کردن نیست. به طور کلی در اندازه گیری دیوار ها مقیاسی مانند منطقه دیوار، طول x ارتفاع، منطقه از دست رفته را در نظر بگیرید. هنگامی که همه این فاکتورها را در نظر گرفتید سپس سطح کلی رول کاغذ دیواری که انتخاب کرده اید را بررسی کنید. با توجه به متراژ هر اتاق، برای جلوگیری از کمبود کاغذ دیواری یا هدر رفتن آن ۱۵ درصد بیشتر از مورد نیاز کاغذ دیواری را سفارش دهید. البته برای محاسبه و اندازه گیری می توانید از کارشناس نصب کاغذ دیواری نیز کمک بگیرید.

سفارش کاغذ دیواری

تاثیر انواع الگوها در ظاهر اتاق ها

الگوهای افقی باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد. از الگوهای افقی در خانه های که سقف و دیوارها ممکن است کاملاً مربع نباشند خودداری کنید. این طرح ها برای اتاق های کوچک خیلی کاربردی هستند. در کنار الگوهای افقی، الگوهای عمودی باعث می شود سقف اتاق بلندتر به نظر برسد. این الگوها برای اتاق هایی که سقف پایین تری دارد بسیار مناسب است. لزوماً مجبور نیستید کل اتاق را با یک طرح و الگو بپوشانید. می توانید از دو طرح کاغذ دیواری ولی هماهنگ به طور مثال کاغذ دیواری برجسته و ساده در کنار هم استفاده کنید.

قبل از سفارش کاغذ دیواری آن را در اتاق مورد نظر تست کنید

ایده خوبی است که الگوهای کاغذدیواری را قبل از نصب کردن روی دیوار آزمایش کنید. اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، به یاد داشته باشید که رنگ‌ها و اندازه‌های الگو می‌توانند بر روی یک صفحه نمایش متفاوت از دیوارهای شما به نظر برسند. یک عکس از اتاق و مقیاس اتاق نیز می تواند به شما در هنگام سفارش کاغذ دیواری کمک کند. تصور کنید که یک رنگ، الگو یا بافت در اتاق چگونه به نظر می رسد. بعد از اینکه تصمیم گرفتید، یک نمونه از آن را بردارید و نمادین آن را روی دیوار بچسبانید تا بتوانید در نورهای مختلف در طول روز و عصر ببینید که چگونه به نظر می رسد. حتی می توانید از فروشندگان و کارشناسان مغازه نیز برای انتخاب کمک بگیرید.

حجم و برند کاغذ دیواری

قیمت کاغذ دیواری معمولا به صورت تک رول است. اگر برای اتاق شما چندین رول از یک طرح و الگوی مورد نیاز است دقت کنید که از یک برند و از یک کارخانه باشند چرا که درل بعضی از طرح های یکسان با برند مختلف تفاوت های جزئی در چاپ و رنگ وجود دارند.

سفارش کاغذ دیواری

برای کدام اتاق از چه کاغذدیواری استفاده کنیم

– در اتاق های مرطوب مثل حمام، به کاغذ دیواری وینیل نیاز دارید زیرا در برابر رطوبت مقاوم است. این نوع کاغذ دیواری طول عمر بیشتری نیز دارد.

– اگر دیوار شما کاملا منظم و یکدست نیست، بهتر است از استفاده کاغذ نازک خودداری کنید. از سوی دیگر، استفاده از کاغذ دیواری نبافته یا منبسط شده، که هر دو ضخیم هستند، می تواند تفاوت سطوح را بپوشاند و دیوارهای اتاق شما را هماهنگ و یکنواخت نشان دهد.

– علاوه بر این شما می توانید با طرح های مختلف در نوردهی یک اتاق تفاوت ایجاد کنید. برای مثال، اتاقی رو به شمال که می تواند نسبتاً تاریک باشد را می توان با رنگ های گرم روشن تر کنید.

– از طرف دیگر، کاغذ دیواری هایی که برای مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار می گیرند، احتمالا محو یا طرح هاش کمرنگ می شوند. در این موارد، کاغذ دیواری های برجسته گزین های خوبی هستند. همه این نکات به در هنگام سفارش کاغذ دیواری کمک می کند.

– در نهایت، به خاطر داشته باشید که الگوهای بزرگ یا کوچک می توانند یک اتاق را تحت تأثیر قرار دهند. برای مثال کارشناسان و طراحان دکوراسیون پیشنهاد می کنند که در اتاق های بزرگ از طرح های بزرگتر استفاده کنید چرا که طرح های با الگوهای زیر و کوچک می تواند فضا را نامرتب، کوچکتر و شلوغ نشان دهد. در مقابل برای اتاق های کوچک از طرح های متوسط تا نسبتا خلوت استفاده کنید چرا که به بزرگ نشان دادن فضا کمک می کنند.

سفارش کاغذ دیواریسخن پایانی

شما مشتاق هستید که پروژه نصب کاغذدیواری در خانه یا محل کار خود را شروع کنید، اما قبل از سفارش کاغذ دیواری به بررسی دقیقی نیاز دارید. در این مقاله نکات مهم در هنگام سفارش کاغذ دیواری را توضیح داده ایم. با در نظر گرفتن این نکات می توانید یک انتخاب عالی برای هر اتاقی که در نظر دارید، داشته باشید و زیبایی را به اتاق های خود هدیه دهید. در این مسیر اگر نیاز به مشاوره یا اطلاعات بیشتری داشتید می توانید از کارشناسان مجموعه آسام نیز کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات