طرح‌های کاغذ دیواری ضدآب

خرید کاغذ دیواری ضد آب+ راهنمای نکات کاربردی پیش از خرید

از بین انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری ضد آب به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد طرفداران خاصی پیدا کرده است. این نوع دیوارپوش کاغذی قابلیت نصب در هر مکانی را دارد و ویژگی برجسته ضدآب بودن باعث می شود مصرف کننده دغدغه تمیزکاری و رطوبت‌گیری برای این نوع کاغذ دیواری نداشته باشد. مجموعه آسام به لطف سالها تجربه و ذوق زیباشناسانه، موفق شده است گنجینه کاملی از انواع کاغذ دیواری ضدآب را از برندهای مطرح ترک و اروپایی انتخاب و وارد کشور کند. درصورتیکه مایلید شما هم یکی از مشتریان این محصول مفید باشید، خواندن راهنمای امروز را پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی های کاغذ دیواری ضد آب

همانطور که بالاتر اشاره کردیم در فرایند تولید این نوع کاغذ دیواری قابل شست‌و‌شو از فناوری PVC استفاده شده است. این ماده به افزایش مقاومت کاغذ دیواری در برابر رطوبت، ضربه و ضد خش بودن و استحکام بالا کمک می‌کند.

انتخاب این نوع دیوارپوش کاغذی می‌تواند جایگزین مناسبی به جای کاشی یا سرامیک باشد و در حمام و آشپزخانه نصب شود. درصورتیکه در مناطق شرجی زندگی می‌کنید، چنین محصولی به خوبی با شرایط جوی محیط شما سازگاری دارد.

در ادامه به ویژگی‌های کاغذ دیواری ضدآب اشاره می‌کنیم:

  • محافظت از دیوار در برابر رطوبت
  • جایگزین مناسب برای کاشی در حمام
  • بهترین گزینه برای استفاده در آشپزخانه
  • بدون پوسته پوسته‌شدن به هنگام استفاده در آشپزخانه
  • دارای رنگ‌بندی متنوع با طرح‌های خاص
  • جلوگیری از رشد قارچ کپک در لابه‌لای دیوار

مزایای خرید کاغذ دیواری از نوع ضد آب

حتما به هنگام خرید کاغذ دیواری به مزایای آن توجه خواهید کرد. بدین ترتیب، در ادامه مزایای کاغذ دیواری ضد آب را برای‌تان لیست کرده‌ایم:

  • زیبایی فضای مورد نظر (سرویس بهداشتی و حمام)
  • پوشش دیوار و محافظت دربرابر خراشیدگی، رطوبت و آلودگی
  • جلوگیری از شکل‌گیری لکه روی دیوار
  • نصب ساده و سریع
  • تعویض ساده و سریع
  • هزینه مقرون به صرفه درمقایسه با کاشی کاری فضای موردنظر

انواع دیوارپوش کاغذی ضد آب کدام اند؟

شما می‌توانید از تنوع قابل توجه کاغذ دیواری نوع ضدآب برای فضاهای متفاوتی استفاده کنید. توجه داشته باشید که این نوع محصول باید به تناسب نیاز، ضخامت و طراحی متفاوتی داشته باشد.

کاغذ دیواری ضد آب طرح کاشی

کاغذ دیواری طرح کاشی بهترین گزینه برای فضاهایی مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه است. باید اضافه کنیم که این طرح طرفداران بیشتری در مقایسه با انواع دیگر کاغذ دیواری برای سرویس بهداشتی و حمام دارد. با نصب این نوع کاغذ دیواری مطمئن می‌شوید که در کنار جلوه ظاهری لوکس، آب به لایه‌های زیرین نفوذ نمی‌کند و آسیبی به دیوار وارد نخواهد شد.

کاغذ دیواری روکش‌دار وینیل

کاغذ دیواری ضد آب روکش‌دار وینیل طرح‌های چشمگیری دارد که در مقایسه با سایر طرح‌های کاغذ دیواری قابل توجه است. باتوجه به مقاومت بالای این کاغذ دیواری دربرابر آب و رطوبت، شما می‌توانید از آن برای اکثر فضاهای مورد نظر خود استفاده کنید.

ناگفته نماند که برای این سبک کاغذ دیواری دو نوع برچسب‌دار و ساده در بازار موجود است. توجه داشته باشید که نوع ساده با استفاده از چسب مخصوص کاغذ دیواری به دیوار می‌چسبد.

کاغذ دیواری چسب‌دار ضدآب روش نصب بسیار ساده‌ای دارد. البته با وجود نصب آسان این کاغذ دیواری، لازم است احتیاط کامل را رعایت کنید، چراکه وجود هرگونه جسم سخت (مانند سنگریزه) روی قدرت چسبندگی کاغذ دیواری تاثیر می‌گذارد.

کاغذ دیواری نوع ضدآب برای چه فضاهایی مناسب است؟

همانطور که بالاتر هم توضیح دادیم کاغذ دیواری ضد آب برای فضاهایی مانند حمام، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه مناسب است. همچنین می‌توانید این محصول را برای هر فضای دیگری که در معرض رطوبت قرار دارد، استفاده کنید. توجه داشته باشید که این نوع کاغذ دیواری در اثر تماس آب خیس نمی‌شود و با ویژگی ضدآبی که دارد شما را غافلگیر خواهد کرد.

باید اضافه کنیم که این نوع کاغذ دیواری گزینه مناسبی برای اتاق کودک است. ازآنجاییکه فضای اتاق کودک زود به زود کثیف می‌شود، شما می‌توانید با نصب کاغذ دیواری ضدآب به جای کاغذ دیواری معمولی یا حتی کاغذ دیواری قابل شست‌و‌شو، از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهید شد. فراموش نکنید که نصب این کاغذ دیواری در بلندمدت هزینه کمتری به همراه دارد که همین مزایا آن را به یکی از کاغذ دیواری‌های اتاق کودک تبدیل کرده است.

نکات مهم برای خرید کاغذ دیواری ضد آب

در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که با رعایت چه نکاتی می‌توانید بهترین کاغذ دیواری ضدآب را خریداری کنید:

  • بودجه بندی
  • اندازه‌گیری دیوارها برای تعیین تعداد رول موردنیاز
  • درنظر گرفتن سبک دکوراسیون داخلی و رنگ‌بندی چیدمان
  • انتخاب درجه قابل شست‌و‌شو بودن کاغذ دیواری (درجه یک یا دو)
  • دریافت راهنمای تمیزکاری و لکه‌گیری کاغذ دیواری از فروشنده
  • استفاده از گردگیر یا جارو پوشیده شده در پارچه میکروفیبر
  • عدم استفاده از مواد سفیدکننده یا مواد شیمیایی تمیزکننده قوی یا پاک کننده‌های ساینده

روش شناسایی دیوارپوش کاغذی ضدآب

اولین موردی که برای تشخیص کاغذ دیواری قابل شست و شو باید در نظر بگیرید، ضخامت آن است. این یکی از بارزترین ویژگی‌های ظاهری کاغذ دیواری است که شما با بررسی آن متوجه کیفیت و همچنین ضد آب بودن آن می‌شوید. معمولا کاغذ دیواری‌هایی که قابل شست‌و‌شو هستند، ضخامت بیشتری دارند و از نظر وزنی سنگین‌تر هستند.

همچنین با دقت به نکات زیر از ضدآب بودن محصول خود مطمئن خواهید شد:

  • داشتن روکش وینیل
  • به سادگی پاره نمی‌شود.
  • مقاومت و استحکام بالا
  • تولید شده از برند معتبر

نحوه تمیز کردن کاغذ دیواری نوع ضد آب

توجه داشته باشید وقتی که صحبت از کاغذ دیواری ضد آب می‌شود، منظور ما شست‌و‌شو پذیر بودن آن نیست. بلکه شما می‌توانید پس از ظاهر شدن لکه یا آلودگی با یک دستمال مرطوب تا حد امکان این آلودگی یا لکه را برطرف کنید. اگر جنس کاغذ دیواری ضخیم باشد می‌توانید از مقداری محلول تمیزکننده استفاده کنید تا لکه‌ها از بین بروند.

همچنین باید اضافه کنیم که درصورت کثیف شدن کاغذ دیواری با جوهر خودکار یا مواد مشابه، بهترین کار استفاده از گچ خیاطی برای لکه زدایی است. در مرحله بعدی با کمک دستمال نخی، روی محل موردنظر بمالید تا محدوده لک‌شده تمیز شود. با این کار از پخش شدن لکه جلوگیری خواهید کرد.

مشاوره خرید از آسام

برای انتخاب و خرید محصول موردنظر خود قطعاً به راهنمایی اهالی فن نیاز پیدا می‌کنید. تأکید ما روی واژه قطعاً نشانه اهمیت رضایتمندی شما در فرایند خرید تا زمان اجرا و نصب کاغذ دیواری است. شما می‌توانید ضمن تماس با تیم مشاوره شرکت هنر و تجارت آسام، پس از استعلام قیمت محصول موردنظر، از تمامی جزئیات پارچه دیواری دلخواه خود اطلاع کسب کنید. کارشناسان مجموعه در تلاش هستند، با توجه به تعداد رول، طرح، جنس و برند انتخابی شما، بهترین کاغذ دیواری ضد آب را معرفی کنند.

قیمت کاغذ دیواری ضد آب

شما می‌توانید با درنظر گرفتن مجموعه متنوعی از کاغذ دیواری نوع ضدآب که در آلبوم شرکت هنر و تجارت آسام موجود است و همچنین تعیین ضخامت و نوع استفاده، بهترین نمونه را از برندهای ترک و طرح‌های کاغذ دیواری اروپایی انتخاب کنید.

در نظر گرفتن قیمت پیش از خرید یکی از فاکتورهای مهم است که هر مشتری باید به آن توجه داشته باشد. ما زمانی قیمت را اعلام خواهیم کرد که شما تصمیم نهایی را با توجه به نیاز خود گرفته باشید. مجموعه آسام ضمن توجه به فاکتورهای مهمی چون تعداد رول، طرح، جنس و برند انتخابی شما، قیمت نهایی پارچه دیواری ضد آب را اعلام خواهند کرد.

خرید محصولات