طرح‌های پارچه مبلی مخمل

جدیدترین مدل های مختلف پارچه های رومبلی مخمل

اگر تصمیم به خرید پارچه رومبلی مخمل گرفته اید، بهتر است بدانید که این پارچه کیفیت بسیار عالی دارد و با گذشت زمان شکل و ظاهر اولیه خود را به خوبی حفظ می‌کند. شما می‌توانید از این محصول برای انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، مدرن و اسپرت استفاده کنید. آسام باافتخار در این زیبایی کلاسیک و تکرار نشدنی همراه شماست و ضمن واردات بهترین و خوش‌نام‌ترین برندهای اروپایی و ترک، در تلاش است به‌یادماندنی‌ترین خاطره را از خرید چنین محصولی برای مشتریان خود رقم بزند.

معرفی انواع پارچه رومبلی مخمل

مشتریان پارچه مبلی مخمل با این انتخاب خود ثابت می‌کنند که فرد صاحب‌سلیقه‌ای هستند. این سلیقه مند بودن در کنار آشنایی با انواع پارچه رومبلی به اوج خود می‌رسد:

مخمل مات

همان‌طور که از اسم پارچه پیداست، این محصول هیچ درخشندگی ندارد. البته تنوع رنگ مخمل مات باعث می‌شود این ویژگی تا حدودی جبران شود و درنتیجه دست مشتری برای انتخاب پارچه موردنظر باز باشد.

مخمل براق

نقطه مقابل پارچه رومبلی مخمل مات، نوع براق است که با وجود درخشندگی قابل‌توجهی که دارد، نظر مشتریان این نوع پارچه را به‌خوبی جلب می‌کند. ناگفته نماند پارچه مخملی براق هم تنوع رنگ زیادی دارد.

مخمل اسلب

اگر علاقه‌مند به پارچه مبلی مخمل طرحدار، طراحی خاص روی مخمل ساده، هستید، آسام، مخمل اسلب را به شما پیشنهاد می‌دهد. این محصول به دلیل وجود رگه‌هایی خاص در بافت پارچه شباهت زیادی به پارچه ابریشمی دارد. درصورتی‌که به روکش مبلمان برای ایجاد فضایی کلاسیک و مجلل فکر می‌کنید، مخمل اسلب واقعاً مناسب است.

طرفداران مخمل روشن، این رنگ پارچه را برای مبلمان مدرن و به‌روزتر انتخاب می‌کنند. در نقطه مقابل، رنگ‌های تیره، عمق و فضای سنتی دل‌چسبی به چیدمان کلاسیک فضا می‌بخشند که مخمل سبز فیروزه‌ای یا آبی سلطنتی قطعاً جزو بهترین‌های این دسته‌بندی است.

انواع پارچه مبلی مخمل ازنظر متریال

به لطف فناوری‌های نوین صنعت منسوجات، پارچه مبلی مخملی که هزاران سال است با زحمت تولید می‌شده، امروزه با مواد و روش‌های نوین با قیمت کمتر و سرعت عرضه بیشتر به دست مشتریان می‌رسد. انواع مخمل را می‌توان از الیاف طبیعی مانند پشم یا الیاف گیاهی مانند پنبه و کتان نیز تولید کرد. همچنین اگر میانه خوبی با الیاف مصنوعی داشته باشید، می‌توانید انواع پارچه مبلی نایلونی و پلی‌استر را برای مبلمان خود در نظر بگیرید.

آیا همه سبک مبلمان برای پارچه رو مبلی مخمل مناسب است؟

همان طور که ابتدا مطالب نیز بیان کردیم، پارچه رومبلی مخمل را می‌توانید هم برای سبک سلطنتی و هم برای مبلمان مدرن انتخاب کنید. این نوع پارچه به دلیل انعطافی که در نمایش زیبایی‌های یک پارچه مخملی دارد، می‌تواند به‌خوبی پاسخگوی نیاز طرفداران مخمل برای هر سبک مبلمان و با هر طرح پارچه مبلی باشد.

  • سبک مبلمان سلطنتی– اگر مبلمان اتاق پذیرایی یا سالن تشریفات هتل و مرکز خدماتی شما از این سبک است توصیه می‌کنیم مخمل با رنگ‌های سیاه یا سبز یشمی را انتخاب کنید. این دو رنگ به معنای واقعی کلمه چشم هر مهمانی را سیراب می‌کند و شما به‌وضوح صدای تحسین آن‌ها را خواهید شنید!
  •  سبک مبلمان مدرن– برای مبلمان مدرن ( استیل، کاناپه) شما حق انتخاب بیشتری دارید و می‌توانید به سراغ رنگ‌های روشن و متنوع بروید.

نکات مهم انتخاب بهترین پارچه مبلی مخمل

برای اینکه خرید پارچه مبلی رضایت‌بخشی داشته باشید بهتر است نکات زیر را در زمان انتخاب مخمل رومبلی دلخواه خود در نظر بگیرید:

  • چه رنگی؟– فراموش نکنید که رنگ پارچه رومبلی شما باید متناسب با فضای پذیرایی یا سالن تشریفات باشد. اگر چیدمان و دکوراسیون شلوغی دارید، به سراغ رنگ‌های روشن با کمترین طرح و الگو بروید.
  • چه جنسی؟- این مورد کاملاً به سلیقه و میزان بودجه‌بندی شما بستگی دارد. طبیعی یا مصنوعی را با توجه به هزینه‌ای که برای پارچه مبلی در نظر دارید، مشخص کنید.
  • کدام برند؟– بدون تردید برند محصول در کیفیت و دوام آن تأثیرگذار است. اگر طرفدار برندهای ترک یا اروپایی هستید، آسام کنار شماست و بهترین مشاوران را در اختیار شما قرار می‌دهد.

توجه: فرقی نمی‌کند کدام پارچه مبلی با چه طر و برندی را انتخاب می‌کنید، اما نکته حائز اهمیتی که نباید از آن غافل شوید، در نظر گرفتن ست کاغذ دیواری با مبلمان است.

چرا پارچه رومبلی مخمل؟

پارچه مبلی مخمل به دلیل ویژگی‌های زیر همواره عنوان پرطرفدارترین پارچه رومبلی را به خود اختصاص داده است:

  • زیبا و گیرا- ازآنجایی‌که مبلمان یکی از لوازم‌خانگی است که همیشه در معرض دید قرار دارد، انتخاب این جنس پارچه مبلی بر زیبایی و جذابیت مبلمان می‌افزاید. مخمل در کنار تنوع، به دلیل سادگی و بافت مات یا درخشانی که دارد به‌سادگی قلب طرفداران خود را می‌رباید. آسام با در اختیار داشتن مجموعه متنوع و چشم‌نوازی از پارچه مخمل مبلی ترک و اروپایی، به‌خوبی این نیاز شما را برآورده می‌کند.
  • نرم و لطیف- بارزترین ویژگی مخمل، نرمی و لطافت آن است. بنابراین علاوه بر صنعت پوشاک، مخمل برای مبلمان هم استفاده می‌شود.
  • خاصیت چروک شدن کم- برخلاف انواع پارچه رومبلی که ممکن است خاصیت چین‌خوردگی بیشتری داشته باشد، مخمل به‌سختی چروک می‌شود و از طرفی در صورت چروک شدن، زمان صاف شدن کوتاه‌مدتی را سپری می‌کند.
  • تنوع محصول- شما می‌توانید به‌راحتی انواع مخمل مات، ساده یا اسلب را به‌تناسب نیاز خود برای مبلمان انتخاب کنید. مشاوران ما در آسام در این مسیر باکمال میل شما را راهنمایی خواهند کرد تا برای خرید پارچه مبلی مخمل هیچ مشکلی نداشته باشید.

قیمت و نحوه خرید پارچه مبلی مخمل از آسام

با توجه به تنوع و تفاوت قیمت پارچه مبلی مخمل، بهترین کار تماس با کارشناسان مشاور در آسام برای راهنمایی بیشتر، پیش از انتخاب محصول و اقدام به خرید است. توجه داشته باشید که نکات زیر در قیمت نهایی خرید پارچه رومبلی تأثیرگذار است:

  • جنس مخمل
  • ابعاد پارچه رومبلی

بنابراین اگر مایل به خرید اینترنتی پارچه مبلی مخمل هستید، بهترین کار ارتباط با تیم مشاوران آسام برای داشتن دید بهتر قبل از خرید است. ما باافتخار آنچه را به شما پیشنهاد خواهیم داد که منصفانه و متناسب با سلیقه شما باشد.

خرید محصولات