طرح‌های کاغذ دیواری

طرح‌های ساده کاغذ دیواری
طرح‌های کلاسیک کاغذ دیواری
طرح‌های مدرن کاغذ دیواری
طرح‌های کاغذ دیواری اتاق خواب
طرح‌های کاغذ دیواری پذیرایی
طرح‌های کاغذ دیواری راه راه
طرح‌های کاغذ دیواری سقف
طرح‌های کاغذ دیواری اروپایی
طرح‌های کاغذ دیواری دخترانه
طرح‌های کاغذ دیواری پسرانه
طرح‌های کاغذ دیواری پشت تلویزیون
طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی
طرح‌های کاغذ دیواری آجر
طرح‌های کاغذ دیواری کودک

فهرستی از پرفروشترین طرح کاغذ دیواری ۲۰۲۴

انتخاب کاغذ دیواری برای آن دسته از افراد صاحب‌سلیقه‌ای که بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان خود را به این آیتم جذاب اختصاص می‌دهند، می‌تواند در کنار هیجان و جذابیت منحصربه‌فردی که به همراه دارد، دغدغه مهمی هم به شمار رود. بسیاری از طرفداران دیوار پوش‌های کاغذی به دنبال پرفروشترین طرح کاغذ دیواری هستند تا در کنار انتخاب جایگزین بهتر از رنگ برای دیوارها، جلوه تمام‌عیاری از زیبایی و شکوه یا سادگی را مهمان فضای موردنظر خود کنند. آشنایی با زیباترین طرح کاغذ دیواری به‌خوبی راه را برای انتخاب آنچه در نظر دارید، هموار خواهد کرد. در این مطلب از مجموعه هنر و تجارت آسام آرت، فهرستی از جدیدترین کاغذ دیواری‌های روز دنیا را با توضیحات بیشتر، معرفی می‌کنیم.

معرفی پرفروشترین کاغذ دیواری ۲۰۲۴

اگر پای صحبت یک طراح داخلی بنشینید متوجه وسعت و ظرافت نگاه چنین فردی برای زیباسازی هرچه بیشتر فضای داخلی ساختمان‌ها خواهید شد. انتخاب یک کاغذ دیواری متناسب با هر فضایی، بخشی از همین نگاه ظریف و هنرمندانه است که یک فرد خوش‌سلیقه را از سایرین متمایز می‌کند.

مشخصاً بهترین طرح‌های کاغذ دیواری به دلیل تناسبی که با فضای داخلی موردنظر دارند و بر تعادل و تأثیر دوچندان فضا می‌افزایند، محبوبیت خاصی بین طراحان داخلی پیدا می‌کنند و در ادامه، مشتریان این محصول متمایز هستند که به‌تناسب نیاز و بودجه خود، تمایل نشان می‌دهند که یکی از همین طرح‌ها را از بین پرفروشترین طرح کاغذ دیواری انتخاب کنند. در ادامه 10 طرح تماشایی از زیباترین دیوار پوش‌های کاغذی را که در سال 2023 ترند شده است معرفی می‌کنیم. همچنین اشاره خواهیم کرد که هر طرح برای کدام فضا مناسب‌تر است و به القای حس موردنظر شما کمک دوچندان می‌کند.

کاغذ دیواری طرح ساده

سادگی! بله کسی نیست که طرفدار سادگی نباشد. درواقع یکی از دلایلی که این طرح عنوان پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری سال را به خود اختصاص داده، امکان ست کردن آن با هر نوع چیدمان و پالت رنگی است. جالب است بدانید که بنا بر نظرسنجی‌های به‌دست‌آمده در دو سال 2022 و 2023، طرح ساده طرفداران به‌مراتب بیشتری در مقایسه با طرح‌ها دیگر دارد.

برای انتخاب بهترین طرح‌های کاغذ دیواری ساده، حتماً آیتم‌های مهمی مانند میزان نور و متراژ ساختمان (فضای موردنظر) را در نظر داشته باشید. رنگ‌های روشن مناسب فضای کم‌نور و کوچک هستند؛ در حالی‌که، رنگ‌های تیره برای محیط‌های پرنور و بزرگ پیشنهاد می‌شوند.

کاغذ دیواری با طرح طبیعت

طرفداران طرح‌های طبیعت، در کاغذ دیواری از القای حس سرزندگی و شادابی این نوع محصول لذت می‌برند. در نظر داشته باشید که دیوار پوش با طرح طبیعت بیشتر برای دیوار پشت تلویزیون و فضای تی وی روم، استفاده می‌شود. البته با انتخاب این طرح، لازم است دیوارهای دیگر را با دیوار پوش ساده بپوشانید تا جلوه طرح طبیعت دوچندان شود.

کاغذدیواری با طرح انتزاعی

یک طراح داخلی پس از گفت‌وگو با مشتری و تشخیص اینکه با یک روحیه هنردوست و لطیف یا خاص روبه‌روست، قطعاً از بین پرفروشترین طرح کاغذ دیواری، طرح انتزاعی را روی میز پیشنهاد‌ها قرار می‌دهد. طرح‌های خاص و چشمگیر این نوع کاغذ دیواری مناسب افرادی است که از تماشای الگوهای تصویری متفاوت برای فعال کردن روحیه خلاقانه خود لذت می‌برند. اگر به انتخاب کاغذ دیواری با طرح انتزاعی برای فضای هنری فکر می‌کنید، در نظر داشته باشید که این مدل برای کاغذ دیواری اتاق خواب شخصی، اتاق کار، فضاهای هنری مانند گالری، کافه یا فضاهای این‌چنینی بسیار مناسب است.

کاغذ دیواری با طرح پتینه

دوستداران فضاهای باشکوه و مجلل، با کاغذ دیواری پتینه ارتباط زیادی برقرار می‌کنند. این نوع طراحی به دلیل ایجاد فضای کلاسیک و قدیمی کلمه حس نوستالژیک را به معنای واقعی کلمه بیدار و زیبایی ویکتوریایی گذشته را در فضای داخلی ساختمان شما پدیدار می‌کند. طرح پتینه عموماً با رنگ‌های طوسی، سفید، آبی و طلایی پیشنهاد می‌شود.

کاغذ دیواری با طرح پتینه را برای دکوراسیون داخلی فضاهای مجلل، سالن تشریفات و در کل مراکز خدماتی VIP پیشنهاد می‌دهیم.

کاغذدیواری با طرح مینیمالیستی

سبک دکوراسیون مینیمال بدون تردید انقلابی در طراحی داخلی به شمار می‌رود. این سبک با ایجاد حس سادگی، آرامش و وقار، فضایی بسیار لذت‌بخش آمیخته به هارمونی را برای حاضرین می‌آفریند. اگر علاقه‌مند به استفاده از خطوط ساده یا بافت‌هایی خاص برای دیوار پوش خانه یا ساختمان خود هستید، کاغذ دیواری طرح مینیمال انتخاب به‌جایی است.

این نوع کاغذ دیواری برای هر نوع دکوراسیون که از سبک مینیمالیستی الهام گرفته باشد، مانند کاغذ دیواری سالن پذیرایی و اتاق‌خواب، گزینه درست و مناسبی است.

کاغذدیواری با طرح فانتزی

یکی دیگر از انواع پرفروشترین کاغذ دیواری 2023، بدون تردید طرح‌های فانتزی با همان جذابیت مدرن و چشمگیر هستند. اگر کودک یا نوجوانی در خانه دارید یا بخش عمده مشتریان شما از نسل z هستند، به‌راحتی می‌توانید با انتخاب یک کاغذ دیواری فانتزی قلب آن‌ها را تسخیر کنید! این طرح به‌خوبی از عهده درهم آمیختن مدرنیسم و زیبایی چشم‌نواز برمی‌آید!

اگر به خرید برای کاغذ دیواری اتاق کودک خود یا دیوار پوش کردن دیوارهای مهدکودک، سالن‌های بازی کودکان یا فضاهای مشابه فکر می‌کنید، طرح فانتزی به‌خوبی نیاز شما را برآورده می‌کند.

کاغذدیواری با طرح سه‌بعدی

کاغذ دیواری طرح سه‌بعدی لقب پرفروشترین طرح کاغذ دیواری را به خود اختصاص داده است. عمق و حجم خیره‌کننده‌ای که چنین طرحی به فضای داخلی ساختمان شما می‌بخشد، به خلق تصاویر واقعی و جلب نظر افراد کمک می‌کند. پیشنهاد می‌دهیم این طرح‌ها را برای سالن پذیرایی خانه، سالن تشریفات مراکز خدماتی و اتاق‌خواب انتخاب کنید. همچنین برای جذابیت و تأثیر دوچندان این طرح، باقی دیوارها را با دیوار پوش ساده، بپوشانید.

کاغذ دیواری با طرح کلاسیک تویل

اگر روحیه نوستالژیک پسند با گرایش به محیط صمیمانه روستا دارید، این طرح خاص لبخند رضایت را روی لبان شما می‌نشاند! استفاده از رنگ‌های خنثی و روشن و همچنین عناصری از طبیعت روستایی در کاغذ دیواری طرح کلاسیک تویل، مهم‌ترین وجه تمایز این کاغذ دیواری با انواع دیگر محصولات است. این طرح کاغذ دیواری برای اتاق‌خواب، اتاق کار، سالن پذیرایی یا هر فضایی که نیاز به القای حس صمیمیت و دور هم بودن باشد، بسیار مناسب است.

کاغذ دیواری با طرح بوهو

طرح بوهو یا بوهمین یکی دیگر از انواع دیوار پوش کاغذی است که همراه با تغییرات مدرن در دکوراسیون داخلی، جلوه کرده است. این طرح که یادآور سبک زندگی مردمان کولی (کوچ‌نشین‌ها) است، با نمایش روحیه آزادی، تنوع فرهنگی و ماجراجویی در طرح‌های خود، برای فضاهایی مانند اتاق شخصی، سالن‌های بازی کودک یا مراکز تفریحی پیشنهاد می‌شود.

جلوه زیبایی و شکوه: انواع پرفروشترین طرح کاغذ دیواری

ازآنجایی‌که دکوراسیون داخلی نماینده زیبایی، شکوه، تنوع، هارمونی و هنر است، با انتخاب هریک از عناصر تأثیرگذار در چشمگیرتر شدن چیدمان داخلی، شما می‌توانید از این تأثیر دکوراسیون داخلی به‌خوبی استفاده کنید. کاغذ دیواری هم به لطف تنوع گسترده‌ای که دارد به‌خوبی می‌تواند در همین راستا روح زیباشناسی شما را تغذیه کند.

طرح‌های متنوع کاغذ دیواری به‌اندازه کافی دست شما را برای انتخاب آنچه در نظر دارید باز می‌گذارد؛ فرقی نمی‌کند که برای اتاق‌خواب یا اتاق کار به دنبال یک دیوار پوش کاغذی مناسب باشید یا بخواهید دیوارهای سالن تشریفات مرکز یا لابی هتل خود را زیباتر کنید، این محصول به لطف دنیایی از طرح‌های تماشایی برای هر روحیه و انتظاری، هدیه شایسته‌ای دارد.

خرید بهترین دیوار پوش کاغذی از آسام

شرکت هنر و تجارت آسام مفتخر است با در اختیار داشتن مجموعه حرفه‌ای و فاخری از انواع پرفروشترین طرح کاغذ دیواری 202۴، نظر مشتریان سخت سلیقه را جلب نماید. اگر مایل به انتخاب کاغذ دیواری خارجی از انواع باکیفیت برندهای ترک و اروپایی هستید، مشاوران ما در مجموعه آسام آماده راهنمایی شما از لحظه انتخاب تا نهایی شدن خرید کاغذ دیواری هستند.

تمامی محصولات موجود در مجموعه به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی مانند کیفیت مطلوب، ماندگاری بالا و تنوع طرح به‌خوبی نظر مشتریان خاص را جلب خواهد کرد.

خرید محصولات