نصب کاغذ دیواری طرح چرم در منزل: لمس چرم لوکس و بی‌رقیب

کاغذ دیواری طرح چرم

فهرست مطالب

با ورود فناوری‌های نوین به دنیای دکوراسیون داخلی، انتخاب انواع چشمگیری از کاغذ دیواری هم جذاب و هم سخت‌تر شده است. در این میان، طرفداران چرم در تزئین و مبلمان مایل هستند کاغذ دیواری طرح چرم را هم برای پوشش دیوارهای منزل یا ساختمان خود امتحان کنند. این دیوارپوش کاغذی منحصربه‌فرد به دلیل جلوه گیرا، درخشان، شیک و خیره‌کننده‌ای که دارد، به‌راحتی در جمع زیباترین سبک‌های چیدمان جا باز کرده است و می‌تواند مدعی بزرگی در برابر انواع گران‌قیمت کاغذ دیواری به شمار برود. آشنایی با کاغذ دیواری چرم تنها به همین توصیفات ساده و کوتاه خلاصه نمی‌شود، بلکه آسام آرت در مقاله امروز خود به جزئیات خواندنی بیشتری شامل کاربرد این نوع کاغذ دیواری برای فضاهای متفاوت، قیمت و مزایای آن نیز می‌پردازد. این محصول زینتی زیبا را برای نونوار کردن دیوار در سال جدید انتخاب می‌کنید؟ پس از خواندن مقاله امروز غافل نمانید!

کاغذ دیواری چرمی را بشناسید

ممکن است در نظر اول به این نتیجه برسید که پوشش دیواری شما یک محصول تماماً چرم خواهد بود. اما اشتباه می‌کنید! کاغذ دیواری طرح چرمی دقیقاً ساختار انواع دیوارپوش کاغذی را در فرایند طراحی و تولید دارد و یک محصول مبتنی بر کاغذ است. نکته برجسته در مورد این نوع کاغذ دیواری، ضخامت زیاد آن برای القای حس چرم بودن محصول است. در نگاه کلی شما یک نوع از طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی است و به غلبه جنس چرم در دکوراسیون داخلی منزل شما کمک می‌کند.

بهترین فضاها برای اجرای کاغذ دیواری طرح چرم

با توجه به جلوه دل‌نشین کاغذ دیواری چرم، ظاهراً انتخاب این نوع دیوارپوش برای هر فضایی مناسب است. درحالی‌که بنا بر توصیه اهالی فن بهتر است بخش‌های زیر را برای نصب کاغذ دیواری طرح چرمی در نظر بگیرید:

مناسب برای دیوار پشت تلویزیون

این نوع کاغذ دیواری برای همه دیوارها چندان مناسب نیست و مهم‌ترین دلیل، تیرگی زمینه محصول است که حس و حال ناخوشایندی به دکوراسیون منزل و ساختمان می‌بخشد. اگرچه کاغذ دیواری سفید هم عرضه می‌شود ولی همچنان ایده خوبی برای همه دیوارها نیست ( به دلیل بافت قوی و طرح‌های قدرتمندی که دارد و چشم را خسته می‌کند).
به همین دلیل اولین و بهترین گزینه برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون است. با نصب کاغذ دیواری طرح چرم روی دیوار شاخص که پشت تلویزیون باشد، علاوه بر استفاده از دیوارهای دیگر برای انواع ساده‌تر کاغذ دیواری، به تقویت یک فضای بسیار لوکس و تأثیرگذار کمک خواهید کرد.

مناسب برای دیوار پشت تخت خواب

اتاق‌خواب دومین فضایی است که سنگینی و جذابیت اسرارآمیز چرم را به‌خوبی در خود می‌پذیرد. همچنان بهتر است دیوار شاخص را برای اجرای کاغذ دیواری چرم در نظر بگیرید تا دکوراسیون کلی اتاق جلوه بیشتری داشته باشد. البته فراموش نکنید، طرح کاغذ دیواری انتخابی شما باید هارمونی مناسبی با چیدمان، قفسه، تابلوها و سایر اجزای دکوراسیون داشته باشد.

مناسب برای سرویس بهداشتی

با خواندن این بخش احتمالاً متعجب خواهید شد! چون انتظار ندارید فضاهای خاصی مانند سرویس بهداشتی یا حمام برای نصب این نوع کاغذ دیواری مناسب باشند. درحالی‌که کاملاً برعکس است و حتی کارشناسان ما در مجموعه آسام پیشنهاد می‌دهند که تمامی دیوارهای سرویس بهداشتی یا حمام را با کاغذ دیواری طرح چرمی بپوشانید و حتماً از رنگ‌های تیره مخصوصاً مشکی استفاده کنید.
باید اضافه کنیم که کاغذ دیواری چرمی قابل شستشو دقیقاً برای چنین فضاهایی طراحی شده است تا مصرف‌کننده هیچ دغدغه‌ای برای مراقبت و نگهداری از کاغذ دیواری نداشته باشد.

مناسب برای محیط کار و فضاهای تجاری

ازآنجایی‌که طرح‌های کاغذ دیواری داماسک یا گل‌دار گزینه مناسبی برای فضاهای کاری نیست، طراحان داخلی به دنبال طرح‌های کاغذ دیواری مدرن و رسمی هستند و طرح چرم قطعاً انتخاب اول آن‌هاست. جلوه منحصربه‌فرد و نفیس در کنار قابلیت‌های نگهداری آسان، باعث می‌شود تا کاغذ دیواری طرح چرم به‌راحتی در دکوراسیون داخلی چنین فضاهای خود را نشان بدهد.
ناگفته نماند که اجرای کاغذ دیواری‌های طرح چرمی در فضاهای تجاری و تفریحی ( مراکز خرید، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ) تأثیر چشمگیری بر جذب و ماندگاری مشتریان دارد. جذابیت طرح‌های چرمی روی دیوار باعث می‌شود نه‌تنها فضای خاص و گرمابخشی ایجاد شود بلکه حس حضور در یک محیط متفاوت با خدمات متفاوت را در ذهن حاضرین ایجاد می‌کند.

مزایای کاغذ دیواری چرم کدام‌اند؟

اگر هنوز برای خرید کاغذ دیواری چرمی تردید دارید حتماً وقت آن رسیده تا مزایای استفاده از این محصول را به خاطر بسپارید:

قابلیت شست‌وشو و نظافت آسان
دغدغه نگهداری و تمیز کردن کاغذ دیواری موضوع کم‌اهمیتی نیست. هر مصرف‌کننده‌ای به دنبال محصولی است که برای رسیدگی به آن دردسر زیادی را متحمل نشود. با توجه به ضخامت زیاد کاغذ دیواری چرمی قابل شستشو، رسیدگی و نظافت این محصول کار پردردسری نیست و خطر آسیب به آن را به همراه ندارد و در میان طرح‌های کاغذ دیواری قابل شستشو قرار می‌گیرد.
توصیه می‌کنیم با کمک یک دستمال نرم مرطوب به تمیز کردن بخش‌های موردنظر بپردازید. برای تمیزکاری بخش‌های بزرگ‌تر هم بهتر است از دستمال خشک و سپس دستمال مرطوب کمک بگیرید.

زیبایی و جذابیت تکرار نشدنی
کاغذ دیواری طرح چرم واقعاً تماشایی و خاص است! بنابراین اگر قصد دارید به زیبایی و لوکس بودن محیط موردنظرتان اضافه کنید، قطعاً دیوارپوش چرمی بهترین انتخاب است و فضا را از قالب سنتی و قدیمی به محیطی مدرن و درخشان تبدیل می‌کند.
توجه داشته باشید که رسیدگی و نگهداری درست و به‌موقع از کاغذ دیواری طرح چرمی باعث می‌شود تا هرگز متوجه تکراری بودن آن نشوید و هرروز به نحوی با تماشای آن احساس دل‌بستگی، تنوع و تازگی به شما دست می‌دهد.

نصب آسان
فرایند نصب کاغذ دیواری همیشه یکی از قسمت‌های سخت خرید و اجرای این محصول روی دیوار است. تیم پشتیبانی شرکت هنر و تجارت آسام با در اختیار داشتن کارشناسان نصب باتجربه و دقیق، این مرحله خاص را به‌خوبی انجام خواهد داد. نصب درست بر زیبایی کاغذ دیواری منزل شما اضافه می‌کند!

تور مجازی آلبوم کاغذ دیواری طرح چرمی آسام

برای انتخاب و خرید بهترین کاغذ دیواری چرم به فکر و زمان زیادی نیاز ندارید! این کالای تزئینی و محافظتی مدرن به زیباترین شکل ممکن در قلب دکوراسیون داخلی منزل یا ساختمان شما می‌درخشد و حس و حالی لاکچری و متمایز می‌آفریند. برای شروع می‌توانید با گشتی کوتاه در آلبوم مجازی محصولات چرم آسام، همان چیزی را که در ذهن دارید، انتخاب و خریداری کنید.
باید اضافه کنیم که یکی از دسته‌بندی‌های آلبوم ما، پوستر دیواری طرح چرم است. این نوع دیوارپوش یک تفاوت برجسته دارد و آن تمایز چشمگیر طرح است. بنابراین شما می‌توانید با انتخاب یک دیوار (دیوار شاخص) آن را اجرا کنید.

قیمت کاغذ دیواری طرح چرم

برای خرید بهترین کاغذ دیواری چرمی لازم است فاکتورهای تعیین‌کننده‌ای مانند برند، ضخامت، تعداد رول، سبک دکوراسیون داخلی و بودجه‌بندی را در نظر داشته باشید. با توجه به اینکه این نوع کاغذ دیواری در مقایسه با انواع دیگر، لاکچری محسوب می‌شود، هزینه بیشتری برای خرید و نصب کاغذ دیواری چرم باید پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید محصولات